Lotus a lansat oficial pe 21 septembrie modelele Emeya și Eletre actualizate. Noul Emeya este disponibil cu un preț de pornire de 538.000 de yuani (74.800 USD), în timp ce Eletre pornește de la 558.000 de yuani (77.600 USD).
Noul Lotus Eletre

Fiind un facelift minor, noul Lotus Eletre își păstrează designul general al modelului anterior, dar prezintă acum embleme negre, mai dinamice. Dimensiunile vehiculului rămân neschimbate: 5103 mm lungime, 2019 mm lățime, 1636 mm înălțime și un ampatament de 3019 mm.
O îmbunătățire la nivelul întregii game Eletre este includerea standard a jantelor forjate de 22 de inci, cu 10 spițe, de culoare gri. Versiunile 600 și 600 SE sunt echipate cu etriere fixe pe față, cu 6 pistoane, și flotante pe spate, în timp ce modelul de top 900 se mândrește cu un sistem de frânare de înaltă performanță, cu 10 pistoane și discuri ceramice ranforsate cu fibră de carbon.
La interior, designul modelului Eletre rămâne de asemenea neschimbat. În ceea ce privește dotările, modelele 600 și 600 SE includ scaune față reglabile electric pe 12 direcții, cu funcții de încălzire și ventilare, și un sistem audio KEF Premium cu 15 difuzoare. Versiunea 600 SE adaugă în plus un plafon panoramic inteligent PDLC, scaune față reglabile electric pe 20 de direcții, funcție de masaj pentru scaunele din față și direcție activă pe roțile din spate. Modelul 900 se bazează pe dotările versiunii 600 SE și adaugă, printre alte caracteristici avansate, un sistem inteligent de control al ruliului.
Sub capotă, modelele 600 și 600 SE sunt dotate cu un sistem de tracțiune integrală cu două motoare, ce oferă o putere combinată de 450 kW (603 CP) și un cuplu de 710 Nm. Asociate cu o transmisie cu o singură viteză, aceste modele accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,5 secunde. Sunt alimentate de un pachet de baterii de 112 kWh, oferind o autonomie CLTC de 650 km. Modelul de top 900 utilizează, de asemenea, o configurație cu două motoare, dar mai puternică, cu 675 kW (905 CP) și un cuplu de 985 Nm. Această variantă este echipată cu o transmisie cu două viteze, atingând 0-100 km/h în 2,95 secunde. De asemenea, folosește un pachet de baterii de 112 kWh, oferind o autonomie CLTC de 560 km.
Noul Lotus Emeya

Designul exterior al noului Emeya rămâne de asemenea neschimbat, cu dimensiuni identice cu ale predecesorului său: 5139 mm lungime, 2005 mm lățime, 1464 mm înălțime și un ampatament de 3069 mm. Toate modelele Emeya vin acum standard cu jante forjate de 21 de inci, cu 10 spițe, de culoare gri. Modelele 600 și 600 SE sunt echipate cu etriere fixe pe față, cu 6 pistoane, și flotante pe spate, în timp ce modelul 900 dispune de un sistem de frânare cu 10 pistoane și discuri ceramice ranforsate cu fibră de carbon.
Designul interior al modelului Emeya este, de asemenea, preluat de la modelul anterior, având un ecran central OLED de 15,1 inci și un AR-HUD de 55 de inci, care afișează informații despre drum, navigație și date de asistare a șofatului.
Specificațiile sistemului de propulsie pentru Emeya rămân consecvente în întreaga gamă, toate modelele utilizând un sistem de tracțiune integrală cu două motoare. Versiunile 600 și 600 SE produc o putere combinată de 450 kW (603 CP) și un cuplu de 710 Nm, accelerând de la 0 la 100 km/h în 4,15 secunde. Aceste modele sunt echipate cu un pachet de baterii de 102 kWh, oferind o autonomie CLTC de 585 km. Modelul 900 furnizează 675 kW (905 CP) și un cuplu de 985 Nm, atingând 0-100 km/h în 2,78 secunde. De asemenea, folosește un pachet de baterii de 102 kWh, oferind o autonomie CLTC de 530 km.