Săptămâna aceasta, McLaren a dezvăluit modelul JC96, o ediție limitată a 750S care comemorează participarea McLaren la Campionatul Grand Touring al Japoniei. În 1996, echipa de curse a câștigat Campionatul Piloților cu modelul McLaren F1 GTR.
Aproape trei decenii mai târziu, ocazia va fi marcată cu 61 de mașini disponibile exclusiv pentru clienții din Japonia. Fiecare mașină va avea un design unic „Tiger Stripe” care amintește de F1 GTR, precum și detalii interioare și jante ultra-ușoare din aliaj forjat cu 15 spițe, inspirate de mașina de curse.
Pe exterior, fiecare 750S JC96 prezintă detalii unice pe splitter-ul frontal, aripa spate și carcasele oglinzilor laterale. Clienții vor putea alege dintr-o varietate de culori, printre care Memphis Red, Titanium Silver, Ice White și Graphite Grey. Dacă aveți gusturi excentrice, puteți alege o culoare mai unică prin programul de vopsire la comandă al companiei.
Alte detalii ale JC96 includ elemente negre lucioase pe plafon și difuzorul spate. Etrieri de frână aurii cu un logo roșu McLaren completează exteriorul. La interior, o transformare completă cu Alcantara completează cabina, precum și brandul „JC96” brodat pe tetiere. Există o plăcuță aurie care comemorează victoria în Campionatul Piloților, cu mai multe elemente aurii presărate peste tot, inclusiv pe pedale.
JC96 poate fi comandat fie în varianta coupe, fie în varianta Spider. McLaren menționează că Pachetul de Forță de Apăsare Înaltă pentru Operațiuni Speciale (Special Operations High Downforce Kit) poate fi adăugat pentru prima dată la varianta decapotabilă. Acesta include o bară de protecție frontală revizuită pentru a acomoda un splitter mai mare, un spoiler spate activ și un panou sub aripa cu fante. În total, acest pachet ar trebui să producă cu 10% mai multă forță de apăsare decât 750S-ul standard.
McLaren nu a menționat nicio modificare a motorizării. Așadar, anticipați că motorul V8 twin-turbo de 4,0 litri va continua să producă 740 de cai putere și 590 de livre-picior (aproximativ 800 Nm) de cuplu. Fiecare 750S utilizează o transmisie automată cu dublu ambreiaj și șapte trepte. Acest lucru ar trebui să asigure o viteză maximă de 206 mile pe oră (aproximativ 331 km/h).
Nu se menționează o dată de lansare. Deoarece acesta este un tribut adus sezonului de curse McLaren din 1996, este sigur să anticipăm că livrările vor începe în 2026.






