Noul model Tourbillon, cu 1.800 de cai putere, va ține compania Bugatti ocupată. Creatorii francezi de mașini exclusivite vor avea de lucru 4 ani de acum încolo grație acestui nou hypercar și al programului de personalizare care face unică fiecare mașină.
Industria auto este volatilă. Tehnologiile emergente, reglementările guvernamentale în schimbare, tarifele și tendințele capricioase ale consumatorilor fac ca planificarea pentru următorul an de producție să fie un efort herculean, plin de speranță și stres. Acesta este motivul pentru care mulți producători auto merg la sigur cu produsele lor, dar există și excepții, precum Bugatti. Cererea pentru cele mai noi hypercar-uri ale mărcii este atât de mare încât orice potențial cumpărător va trebui să aștepte ani de zile pentru mașina sa, dacă mai poate plasa o comandă. Iar asta este un lucru bun pentru producătorul de automobile personalizate.
Directorul de design al Bugatti, Frank Heyl, a declarat pentru CarBuzz că brandul are atât de multe comenzi încât îi este ușor să „planifice din timp”. „Totul este stabilit”, a spus el. Heyl a declarat publicației că finalizarea producției modelului Bolide și începerea construirii lui Tourbillon îi va ține ocupați în următorii patru ani și că au stocul epuizat până în 2029.
„Dacă ai această [stabilitate financiară] ca proprietar de afacere, totul funcționează foarte solid”, a spus el.
Asta îi oferă Bugatti suficient timp pentru a se gândi la ce va urma după Tourbillon, un hypercar hibrid cu trei motoare electrice și un motor V-16 de 8,4 litri. Mașina produce 1.800 de cai putere, ceea ce o poate propulsa de la 0 la 100 km/h în doar 2,0 secunde. Prețul de pornire este de aproximativ 4 milioane de dolari, dar mult noroc în a găsi un exemplar disponibil.
Dacă ai banii necesari pentru o astfel de performanță și nu ai plasat deja o comandă pentru Tourbillon, va trebui să-ți pui un memento pentru 2029 pentru a vedea ce va mai scoate Bugatti. Compania are suficient timp să-și dea seama, iar noi suntem deja entuziasmați să vedem ce urmează.