VW nu renunță la ideea unei electrice ieftine, va prezenta conceptul în martie, iar modelul de serie apare în 2027

Da mai departe!

Volkswagen intenționează să prezinte un așa-numit „show-car” premergător variantei de serie a viitorului model „entry-level” la începutul lunii martie a acestui an. Ulterior, premiera mondială a modelului de serie va avea loc în 2027.

Conform lui Thomas Schäfer, cu un preț de bază de aproximativ 20.000 de euro, viitorul model electric accesibil al mărcii Volkswagen va fi atractiv pentru o mare varietate de grupuri de utilizatori. „Un Volkswagen electric accesibil, de înaltă calitate și profitabil din Europa pentru Europa – aceasta este Liga Campionilor la inginerie auto!”, a clamat șeful diviziei de autoturisme a mărcii Volkswagen.

În cadrul unei întâlniri cu angajații desfășurată astăzi, el a dezvăluit în premieră designul viitorului model cu un preț estimat la 20.000 de euro.

Prezentă și ea la eveniment, Daniela Cavallo, reprezentanta angajaților la nivelul conducerii grupului Volkswagen AG, a declarat că „noul model entry-level complet electric va fi un Volkswagen în adevăratul sens al cuvântului. Prin urmare, este oportun ca angajații noștri de la fabrica din Wolfsburg să fie primii care vor avea o avanpremieră a designului – înaintea publicului larg”.

Mobilitatea entry-level low-cost în era electrică va fi una dintre pietrele de temelie ale planului de viitor al mărcii germane. Împreună cu versiunea de serie a modelului ID. 2all deja prezentat sub forma unui concept, viitorul model electric accesibil face parte din noua familie de mașini electrice mici dezvoltată sub umbrela mărcilor de volum din cadrul grupului Volkswagen.

Familia de modele include vehicule compacte complet electrice bazate pe noua etapă în evoluția platformei MEB (modular electric drive). Primul model care va intra în producție va fi versiunea de serie a conceptului ID. 2all, care va ajunge la dealeri în 2026. Aceasta va avea „un preț de bază mai mic de 25.000 de euro”.

Marca Volkswagen are deja o întreagă familie de vehicule complet electrice (BEV). De la lansarea familiei de produse ID. în 2019, marca a vândut un total de peste 1,35 milioane de astfel de vehicule în întreaga lume, inclusiv aproximativ 500.000 ID.3. Anul trecut, marca Volkswagen a vândut 383.100 de vehicule complet electrice.

Platforma SSP va reprezenta următoarea generație a unei baze tehnice mecatronice complet electrice, complet digitalizate și foarte scalabile, bazată pe o arhitectură de sistem uniformă.

Dincolo de viitoarele produse anunțate – urmașul ID.2All, mașina „entry”, Golf electric și T-Roc electric – planul ambițios de viitor al Volkswagen se va derula în trei etape:

– Catch up: competitivitatea urmează să fie consolidată prin optimizarea structurilor de costuri și prin extinderea direcționată a portofoliului de modele existent.

– Attack: Până în 2027 vor exista nouă modele noi, inclusiv versiunea de serie a ID.2 All care va costa mai puțin de 25.000 de euro și mașina electrică entry-level cu un preț de bază de circa 20.000 de euro.

– Lead: în calitate de marcă lider din punct de vedere tehnologic în segmentul de volum, Volkswagen stabilește noi standarde și avansează cu mobilitatea în întreaga lume.

Related posts