Castrol a lansat un nou ulei de motor „combi” cu vâscozitate redusă, aprobat pentru utilizare în numeroase vehicule BMW, Mercedes-Benz, Porsche și Volkswagen. Castrol EDGE 0W-30 LL este potrivit pentru vehicule pe benzină, diesel și hibride și este proiectat să îndeplinească cele mai recente specificații cerute de motoarele moderne, acolo unde producătorul recomandă un lubrifiant 0W-30 conform specificației ACEA C3 sau mai vechi.
Castrol EDGE 0W-30 LL îndeplinește cele mai recente cerințe ale industriei, având patru aprobări OEM: BMW Longlife-04, MB-Approval 229.31/229.51, Porsche C30 și VW 504 00/507 00 într-un singur produs. Noul lubrifiant este de asemenea potrivit pentru utilizare conform specificațiilor MB 229.52 (pentru vehiculele Mercedes-Benz).
Castrol EDGE 0W-30 LL a fost conceput pentru a aborda multe dintre provocările asociate motoarelor moderne, contribuind la îmbunătățirea eficienței combustibilului, performanței la temperaturi scăzute și protecției împotriva uzurii.
În timp ce motoarele mai mici și mai puternice oferă o mai bună economie de combustibil, utilizarea mai mare a turbosuflantelor poate crește presiunea în interiorul unui motor. Până la 10% din performanța motorului se poate pierde prin frecare, afectând puterea și consumând inutil combustibil. Castrol EDGE 0W-30 LL acționează pentru a reduce frecarea, a crește eficiența și a reduce emisiile nocive.
Evenimentele de aprindere prematură la turații reduse (LSPI) pot apărea și când motoarele turbo cu dimensiuni reduse sunt supuse unor sarcini mari la turații reduse ale motorului. Amestecul combustibil-aer se poate aprinde prematur, cauzând presiune excesivă în cilindri, ceea ce duce la creșterea zgomotului motorului și, în cazuri extreme, la deteriorarea catastrofală a acestuia. CASTROL EDGE 0W-30 LL trece toate cerințele de testare LSPI pentru a reduce semnificativ riscul apariției unor astfel de evenimente.
Castrol EDGE 0W-30 LL poate fi utilizat într-o gamă largă de vehicule BMW, Mercedes-Benz, Porsche și Volkswagen. Această nouă formulă are potențialul de a servi până la 51 de milioane de vehicule în șase țări europene, aducând beneficii sporite proprietarilor de mașini, mecanicilor, distribuitorilor și servicelor independente.