Ford și Mazda trebuie să facă sute de mii de rechemări din cauza airbagurilor

Da mai departe!

Numeroase vehicule Ford și Mazda mai vechi nu au avut încă efectuată rechemarea pentru airbag-urile Takata. Ford a identificat aproximativ 765.000 de mașini la nivel global, dintre care 374.300 în SUA. Dealership-urile au componente de înlocuire și pot efectua rechemarea gratuit.

Ford a emis o declarație prin care ne reamintește că încă există un număr înfricoșător de mare de mașini pe drum cu airbag-uri defecte Takata. Astăzi, producătorul auto a emis un avertisment de tip „nu conduceți” pentru aproximativ 765.000 de mașini la nivel global, inclusiv 374.300 în Statele Unite. Conform evidențelor companiei, aceste vehicule încă au instalate airbag-uri vechi, potențial periculoase.

Mașini de serie și SUV-uri precum Fusion și Edge fac parte din acest grup, dar și mașini speciale precum Ford GT de prima generație necesită noi airbag-uri. Iată vehiculele pe care Ford le evidențiază ca având încă nevoie de rechemare.
Airbag-uri pentru șofer și pasager:

  • Ford Ranger 2004-2006
  • Ford Mustang 2005-2014
  • Ford GT 2005-2006
    Airbag-uri pentru pasager:
  • Ford Fusion / Mercury Milan / Lincoln MKX / Lincoln Zephyr 2006-2012
  • Ford Edge / Lincoln MKX 2007-2010
  • Ford Ranger 2007-2011

Mazda a emis, de asemenea, un avertisment „nu conduceți” în același timp, identificând aproximativ 83.000 de vehicule în Statele Unite.

Airbag-uri pentru șofer și pasager:

  • B-Series Pickup 2004-2006
  • Mazda6 2003-2008
  • Mazdaspeed6 2006-2007
  • Mazda RX8 2004-2008
    Airbag-uri pentru pasager:
  • B-Series Pickup 2007-2009
  • Mazda CX-7 2007-2012
  • Mazda CX-9 2007-2015
  • Mazda6 2009-2013
  • Mazda MPV 2004-2006
  • Mazda RX8 2009-2011

Scandalul airbag-urilor Takata durează de peste un deceniu. A început în 2013 cu o rechemare a 3,6 milioane de mașini, dar acesta a fost doar vârful icebergului. Takata a fost un furnizor major de airbag-uri pentru industria auto globală, iar când totul s-a așezat, peste 100 de milioane de vehicule de la numeroase mărci au fost rechemate. Takata a intrat în faliment, mai mulți executivi au fost acuzați, iar oameni au fost răniți—sute de răniți și cel puțin două duzini de decese au fost raportate.

Problemele cu umflatoarele din aceste airbag-uri ar putea trimite fragmente de metal zburând printr-un vehicul în timpul unui accident. Atât Ford, cât și Mazda sfătuiesc proprietarii vehiculelor afectate să viziteze imediat dealership-urile pentru înlocuirea airbag-urilor, instalate gratuit.

Related posts