Marca Dacia a înregistrat o creștere de 24,5 % în primul semestru în urma reînnoirii gamei sale de modele. Noul Sandero rămâne cel mai vândut vehicul către clienții persoane fizice din Europa. Grupul Renault a integrat Dacia și Lada într-o entitate de business.
Marca Dacia a vândut 262 814 vehicule (+24,5 %), beneficiind de succesul Noului Sandero, care rămâne cel mai vândut model către persoane fizice din Europa. Dacia Spring, modelul electric accesibil, a cunoscut un start remarcabil, înregistrând deja peste 15 000 de comenzi, livrările către clienți fiind prevăzute să înceapă în această toamnă. Dacia continuă reînnoirea gamei: în iunie a fost dezvăluit Noul Duster iar în luna septembrie, la Salonul de la Munchen, marca va prezenta noul său model de 7 locuri, familial și polivalent.
În Rusia, marca LADA a comercializat 200 219 vehicule (+51 %) și și-a consolidat poziția de lider, cu o cotă de piață de 23 %, cel mai bun rezultat din ultimii zece ani. Patru modele LADA se numără în top 10 vânzări în Rusia. Granta ocupă primul loc (72 287 vehicule), urmată de Vesta, pe locul doi (57 031 vehicule). În top se mai află modelul NIVA Travel și noul Largus, lansat în luna martie.