S-a dus și strategia de electrificare totală a Bentley

Da mai departe!

Strategia Bentley de a produce doar vehicule electrice tocmai s-a prăbușit, iar momentul ales spune multe. Următoarele generații de Bentayga, Continental și Flying Spur vor fi elegante, dar cu motoare pe benzină.

Bentley a renunțat la obiectivul său de a vinde doar vehicule electrice, stabilit anterior pentru 2035. Modelele emblematice viitoare vor include din nou și variante cu motoare pe benzină. Primul său vehicul electric va sosi în 2026, urmat anual de noi modele hibride.

Viitorul Bentley a luat o nouă turnură neașteptată. Deși astăzi fotografii spion au surprins crossover-ul electric al mărcii la teste, compania renunță la planurile de a produce doar vehicule electrice. Aceasta este o nouă schimbare de direcție pentru Bentley, care inițial își propusese să vândă doar vehicule electrice până în 2030. Marca de ultra-lux a amânat apoi această dată pentru 2035 și acum, cine știe.

Într-un interviu pentru publicația Autocar, CEO-ul Bentley, Frank-Steffen Walliser, pare să fi dat vina pentru această schimbare pe Audi și Porsche. Cele trei mărci sunt strâns legate, deoarece împart platforme, motoare și componente. Ca urmare, decizia acestora de a continua să ofere motoare cu combustie internă a afectat și Bentley.

Benzina rămâne în meniu

Asta înseamnă că ne putem aștepta la versiuni pe benzină pentru următoarele generații de Bentayga, Continental și Flying Spur. Se pare că aceasta este o concesie făcută Americii de Nord și Orientului Mijlociu, care nu sunt entuziasmate de vehiculele electrice de ultra-lux. Așa cum a explicat Walliser, „Există o scădere a cererii pentru vehicule electrice de lux, iar cererea clienților nu este încă suficient de puternică pentru a susține o strategie complet electrică.”


În ciuda acestei schimbări, Bentley continuă să adopte electrificarea și plănuiește să lanseze un nou model hibrid plug-in sau electric în fiecare an, începând cu 2026. Primul va fi SUV-ul electric de oraș, iar ulterior se va pune probabil un accent mai mare pe modelele hibride plug-in.

Performanță cu un motor electric

Deși viitorul este încă neclar, fotografii spion au surprins deja o versiune de performanță a modelului Continental GT Speed. Se așteaptă ca aceasta să reînvie numele Supersports și să adopte un sistem hibrid plug-in de înaltă performanță, format dintr-un motor V8 twin-turbo de 4.0 litri, un motor electric și un acumulator de 25,9 kWh. Această configurație ar trebui să ofere modelului o putere totală de peste 771 CP (575 kW / 782 PS).

Related posts