Toate cele cinci mărci din cadrul diviziei HIMA a companiei Huawei vor lansa noi modele în 2026. Cel mai așteptat este noul SUV de la Maextro, care ar putea reconfigura peisajul pieței de vehicule premium anul viitor.
Numărul de modele din portofoliul HIMA (Harmony Intelligent Mobility Alliance) al Huawei este pe cale să se dubleze aproape anul viitor, intensificând competiția în toate segmentele de vehicule electrice (EV).
În 2026, se preconizează că portofoliul HIMA va depăși 17 modele. Pe lângă ofertele actuale, care includ Aito M5, M7, M8 și M9; Stelato S9T și S9; Maextro S800; Shangjie H5; și Luxeed S7 și R7, toate cele cinci mărci vor lansa noi modele anul viitor, potrivit unui raport publicat astăzi de publicația locală 36kr.
Stelato este o marcă nouă dezvoltată în colaborare de Huawei și BAIC Group. Aito aparține Seres Group, Shangjie aparține SAIC Motor (SHA: 600104), Maextro aparține Anhui Jianghuai Automobile Group (JAC), iar Luxeed aparține Chery.
Seres este în discuții cu Huawei pentru a lansa o versiune Ultimate a modelului Aito M9 anul viitor, în timp ce modelul Aito M6 este, de asemenea, în curs de a obține aprobarea proiectului.
Pentru Luxeed, modelele sale S7 și R7 vor adopta noi coduri interne anul viitor. Începând de anul viitor, aceste două vehicule vor deveni proiecte complet noi, conform raportului. Luxeed va introduce, de asemenea, un SUV de mari dimensiuni numit provizoriu R9 și un monovolum cu numele de cod EHV, provizoriu numit X9.
Maextro va lansa un model monovolum și un SUV de lux, emblematic, cu un preț sub cel al modelului Maextro S800.
Shangjie va introduce un SUV de mari dimensiuni în prima jumătate a anului viitor și un sedan în a doua jumătate.
Dacă Aito M9 Ultimate și Aito M6 vor fi lansate și ele anul viitor, divizia HIMA va oferi 19 modele, a menționat raportul.
Noul SUV viitor al mărcii Maextro este pe cale să aibă cel mai direct impact asupra industriei, având potențialul de a reconfigura peisajul pieței de vehicule premium anul viitor, a precizat 36kr.
În timpul definirii produsului pentru acest SUV, Maextro a avut ca etalon mașini de lux precum Range Rover de la Land Rover și Rolls-Royce, a citat raportul o sursă.
Huawei și JAC sunt extrem de încrezători în performanța pe piață a acestui SUV, semnalând lanțului de aprovizionare o cifră de vânzări lunare de vârf preconizată, care depășește 40.000 de unități. Pentru a atinge ținta de vânzări, SUV-ul va avea un preț sub cel al modelului Maextro S800, dar peste cel al Aito M9.
Maextro S800 pornește de la 708.000 RMB (99.400 USD), în timp ce Aito M9 începe de la 479.800 RMB.
Pentru a se asigura că noul vehicul concurează cu Rolls-Royce în ceea ce privește calitatea produsului, Huawei a integrat aproape toate tehnologiile sale inteligente în acest SUV, a precizat raportul.
Din partea JAC, compania a oprit numeroase proiecte de autoturisme, camioane grele și camioane ușoare pentru a asigura resurse pentru marca Maextro, conform raportului.