Nio actualizează cel mai mare model al său: ES8

Da mai departe!

Nio, producătorul chinez de vehicule electrice de lux, recunoscut pentru tehnologia sa de schimb rapid al bateriilor, a actualizat recent modelul său emblematic cu șase locuri, ES8. Noul model vine cu îmbunătățiri semnificative, dar și cu un preț considerabil mai mic.

În ciuda faptului că eforturile Nio de a se impune pe piețele globale nu au avut un succes răsunător până acum, compania speră că noul ES8 va schimba soarta brandului. Cea mai mare mașină din gama sa, ES8 a fost modernizată cu scopul de a oferi mai mult lux la un preț mult mai accesibil.

Deși la prima vedere nu pare foarte diferit de generația anterioară, noul ES8 ascunde numeroase îmbunătățiri. Vehiculul este acum cu aproximativ 18 cm mai lung, cu un ampatament extins cu 6,3 cm. O altă noutate este adăugarea unui portbagaj frontal (frunk), absent la modelul vechi.


Prețuri Reduse și Tehnologie de Vârf

Sub caroserie, se regăsește o nouă arhitectură de 900 de volți, care este compatibilă cu sistemul de schimb de baterii Nio. Pentru a beneficia de o reducere substanțială a prețului de achiziție, cumpărătorii pot opta pentru un abonament lunar de închiriere a bateriei, în loc să o cumpere odată cu mașina.

Reducerea este considerabilă. Cu această schemă de închiriere, prețul noului ES8 poate ajunge până la 43.000 de dolari, o scădere drastică față de modelul anterior, care pornea de la 58.000 de dolari cu aceeași schemă. Un aspect notabil este că, cu închirierea bateriei, ES8 poate fi mai ieftin decât noul model Tesla Model Y L cu șase locuri, o veste nu tocmai bună pentru Tesla.


Interior Inspirat de Sedanul de Lux ET9

În timp ce exteriorul a primit doar mici ajustări de design, interiorul a fost complet transformat, preluând elemente de la sedanul de top ET9. Ecranul de infotainment în stil portret a fost înlocuit cu o tabletă mare, iar între șofer și pasager există un display îngust care afișează informații precum vremea, viteza vehiculului sau titlul melodiei. Interiorul seamănă mult cu cel al modelului ET9, inclusiv scaunele matlasate cu model de romburi.

Noul ES8 a fost lansat inițial în China, dar se așteaptă să ajungă și pe celelalte piețe unde Nio este prezent, inclusiv în Europa. Dacă pe piața europeană vor fi aplicate reduceri de preț similare, acest lucru ar putea schimba în bine situația financiară globală a companiei.

Related posts