Schimbare la Acura, marca premium a Honda nu mai crede în EV-uri

Da mai departe!

Acura schimbă total strategia după ce a realizat că mașinile electrice nu sunt suficiente pentru o gamă atractivă pentru clienții din SUA. Șeful Honda America spune că nu este realist ca un brand să ignore cererea pentru mai multe modele hibrid.

Deși vânzările de vehicule electrice (VE) continuă să crească, acestea nu au înregistrat avântul pe care unii experți din industrie și producători auto îl anticipau. Prin urmare, un număr tot mai mare de mărci își îndreaptă atenția către modelele hibrid, considerându-le o soluție de tranziție importantă între mașinile tradiționale cu motoare cu ardere internă (ICE) și cele electrice. Acura este cel mai recent producător care urmează această tendință.

În timp ce compania-mamă, Honda, are deja mai multe modele hibrid în gamă, Acura a rămas mult timp fidelă motoarelor termice și vehiculelor electrice, ignorând în mare măsură sistemele de propulsie hibrid. Acum, directorul executiv al Honda America, Kazuhiro Takizawa, a recunoscut că, din cauza „cererii clienților, nu este realist” să se concentreze doar pe mașinile electrice pe viitor.

„Vom maximiza producția de modele cu motor termic și hibrid pentru a satisface nevoile clienților noștri din America de Nord”, a declarat el pentru The Drive în timpul evenimentului Monterey Car Week. „Asta înseamnă extinderea producției pentru modelele-cheie cu motor termic și adăugarea de produse hibrid. Strategia noastră de a investi în producție flexibilă la centrul nostru pentru VE din Ohio se dovedește a fi foarte inteligentă. Aceasta ne va permite să producem modele cu motor termic, hibrid și electrice pe aceleași linii de producție și să ajustăm fluxul de producție în funcție de cererile clienților.”

Este important de menționat că publicul nu ar trebui să se aștepte să vadă modele hibrid de la Acura prea curând. Când a fost întrebat de ce Acura nu împrumută pur și simplu sistemul de propulsie hibrid al modelului Civic pentru o mașină precum Integra, Takizawa-san a subliniat că este nevoie de câțiva ani pentru a reface un vehicul la o asemenea scară.

„Când schimbi sistemul de propulsie, cu testele de impact și toate celelalte lucruri, trebuie să o iei de la zero”, a spus el. „[Inginerii noștri] spun că este destul de dificil. Dar, desigur, nu este imposibil și avem acea tehnologie, așa că este doar o chestiune de timp de pregătire și de dezvoltare a modelelor. Pentru a avea un vehicul nou, avem nevoie de obicei de patru ani sau mai mult. [Cu] acest timp de pregătire, trebuie să așteptăm. Odată ce am luat decizia, mai durează câțiva ani. Așadar, este doar o chestiune de timp.”

În cadrul unui interviu separat cu Auto News, Katsushi Inoue, director executiv senior la Acura și director șef al operațiunilor auto la Honda Motor Co, a declarat că modelele hibrid au fost „întotdeauna o opțiune, dar acum luăm această opțiune foarte în serios.”

El nu a specificat ce modele Acura ar putea primi propulsie hibrid, dar a indicat că producătorul auto ia în considerare adăugarea de sisteme hibrid la modelele existente, precum și explorarea unor potențiale modele hibrid complet noi.

Related posts