Pe 10 iulie, SUV-ul de dimensiuni medii de la Leapmotor – noul Leapmotor C11 – a fost lansat oficial în China, fiind disponibil în variante BEV (Vehicul Electric cu Baterie) și EREV (Vehicul Electric cu Autonomie Extinsă). Fiind un model cu facelift, noua mașină a beneficiat de o serie de îmbunătățiri în ceea ce privește aspectul, interiorul și sistemul de propulsie.
BEV: 149.800 – 165.800 yuani (20.870 – 23.090 USD), autonomie CLTC de 640 km EREV: 149.800 – 159.800 yuani (20.870 – 22.260 USD), autonomie pur electrică CLTC de 300 km, autonomie combinată CLTC de 1.220 km
Anterior, pre-vânzarea a început pe 3 iulie. Sunt oferite șase culori de caroserie, inclusiv noua bej, argintiu, două nuanțe de gri, alb și negru.
Dimensiuni și Aerodinamică
Lungimea, lățimea și înălțimea modelului Leapmotor C11 sunt de 4780/1905/1658 mm, respectiv, iar ampatamentul este de 2930 mm.
Coeficientul de rezistență la înaintare a fost redus de la 0,286 Cd la 0,28 Cd.
Sisteme de Asistență și Siguranță
Anumite echipări vin cu un lidar de plafon cu 128 de linii, care are o rază de detecție de 300 de metri și un câmp vizual de 140°. Sistemul avansat de asistență la condus este alimentat de un cip inteligent de condus Qualcomm Snapdragon 8650 și poate realiza 27 de funcționalități de navigație autonomă pe autostradă și în oraș, precum și asistență la parcare.
Performanță și Baterie
EREV: un motor de 1.5L de 70 kW (94 CP), un motor electric sincron cu magnet permanent spate de 200 kW (268 CP)/320 Nm, baterie litiu-fier-fosfat de 41,7 kWh, viteză maximă de 170 km/h, timp de accelerare de la 0 la 100 km/h în 7,6 secunde, greutate proprie de 2.090 kg.
BEV: un motor electric sincron cu magnet permanent spate de 220 kW (295 CP)/360 Nm, viteză maximă de 190 km/h, timp de accelerare de la 0 la 100 km/h în 6,1 secunde, greutate proprie de 2.110 kg.
Este de remarcat faptul că ambele variante au fost actualizate la o platformă de înaltă tensiune de 800V și necesită 18 minute pentru a reîncărca bateria de la 30% la 80% prin încărcare rapidă. În plus, capacitatea bateriei litiu-fier-fosfat a variantei BEV a crescut de la 78,5 kWh la 81,9 kWh, ceea ce a mărit autonomia CLTC de la 580 km la 640 km.
Interior și Tehnologie
Interiorul este echipat cu un nou volan cu design plat și două spițe, în două culori, și a renunțat la aranjamentul anterior cu trei ecrane. În schimb, există un panou de instrumente de 10,25 inci și un ecran central de control de 17,3 inci cu rezoluție 2K, cu un cip încorporat Qualcomm Snapdragon SA8295P pentru a alimenta sistemul de operare Leapmotor OS 4.0 Plus. Modelul AI DeepSeek este integrat în sistemul de operare pentru a sprijini un asistent vocal AI.
Echipările de top vin, de asemenea, cu AR-HUD-ul de 60 de inci de a treia generație de la Leapmotor, care poate proiecta informații de navigație și de asistență la condus în fața câmpului vizual al șoferului.




