Bentley Bentayga Speed e mai rapid, deși a primit un motor mai mic

Da mai departe!

Deși a sărit peste electrificare, noul Bentayga Speed oferă mai multă putere decât predecesorul său. Pierderea motorul W12 și aducerea unui V8 nu este neapărat o veste rea pentru acest model Bentley.

Într-o lume în care de la SUV-urile ultra-luxoase se așteaptă să facă aproape orice, în afară de a zbura, Bentley se asigură că Bentayga Speed nu rămâne în urmă. Pentru modelul anului 2026, SUV-ul de performanță de lux primește o reîmprospătare mecanică notabilă, înlocuind motorul W12 retras discret cu o versiune mai puternică a V8-ului său twin-turbo.

Pe lângă forța suplimentară, Bentley a revizuit șasiul pentru o manevrabilitate mai precisă și, oarecum amuzant, acum susține că Bentayga poate executa derapaje controlabile, ceea ce este, desigur, exact ceea ce fiecare cumpărător de SUV de lux aștepta.

Sub capotă se află un motor V8 twin-turbo de 4.0 litri îmbunătățit, care furnizează acum 641 CP (478 kW sau 650 PS) și 850 Nm (627 lb-ft) de cuplu. Asta înseamnă cu 15 CP mai mult decât înainte, deși pierde 50 Nm (37 lb-ft) în comparație cu vechiul W12. De asemenea, este în urma configurațiilor PHEV găsite la Continental GT Speed și Flying Spur Speed cu 130 CP și 150 Nm (111 lb-ft), dar nu vă așteptați ca cineva să se simtă dezavantajat aici.


Mai Rapid, Nu Doar Mai Zgomotos

Deși nu este cel mai puternic model din gama Bentley, Bentayga Speed actualizat este mai rapid decât predecesorul său. Acum sprintează de la 0-100 km/h (0-62 mph) în 3,6 secunde, reducând timpul anterior cu trei zecimi. Viteza maximă crește și ea ușor, urcând cu 4 km/h (3 mph) la un impresionant 310 km/h (193 mph).

Inginerii Bentley au revizuit și șasiul, numind-o cea mai dinamică configurație montată vreodată pe un Bentayga. Această afirmație se bazează pe un nou mod Sport, care oferă un răspuns mai precis al direcției și o amortizare cu 15% mai rigidă. Optați pentru frânele ceramice din carbon și veți debloca o setare ESC Dynamic despre care Bentley spune că permite „unghiuri de drift exaltante sau supravirare cu putere acolo unde este cazul”, ceea ce sună ca o modalitate politicoasă de a spune că puteți derapa fără a anula garanția.

Related posts