La a 21-a ediție a salonului din China, Chery Group a expus 53 de modele de la cinci branduri diferite—Chery, Exeed, Jetour, iCAR, și Luxeed—reflectând expansiunea versatilă a companiei pe piețele interne și externe.
Grupul Chery a dezvăluit 16 creații. Au fost incluse: noua versiune reimaginată a QQ, vehiculul electric compact, sedanul Fengyun A9—cu peste 53,000 de precomenzi în doar 35 zile—și conceptul SUV Tiggo 9L. Gama acoperă motoare cu combustie internă, hibride și vehicule electrice cu baterii.


Exeed a prezentat sedanul electric Exlantix ES 2025, strălucind în viitor. Jetour a declanșat aventura Traveller ‚Gardianul Interstelar’, un vehicul pentru teren accidentat. iCAR a imaginat noi nuanțe pentru V23, acompaniind concepte de pickup și cabriolet. Chery a triumfat cu vânzări globale de 620,000 de unități în prima parte a anului, dintre care 255,000 au fost exportate. Conform Listei Brandurilor Hurun 2024, valoarea de brand a companiei este estimată la 250 miliarde de yuani (aproximativ 3.45 miliarde USD), clasându-se pe locul 45 la nivel național și pătrunzând în top trei printre producătorii auto chinezi la nivel global.


Vehiculul electric QQ revizuit încorporează mai multe posibilități de personalizare pe sufletul șoferilor. Sedanul Fengyun A9 sclipitor, cu o variantă puternică, îmbrățișează viteza de la 0 la 100 km/h în patru secunde, transmițând adrenalina celor patru pasageri. Modelul vine cu tot felul de dotări premium, printre care și torpedou refrigerat. SUV-ul Tiggo 9L, o creație înzestrată cu sisteme de șasiu bazate pe inteligență artificială, organizează confortul pe trei rânduri.
Chery, un grup al inovației, ne-a dezvăluit sistemul hibrid Kunpeng, magnificul Jetour G900 amfibiu și prototipurile vehiculelor zburătoare. De 22 de ani consecutivi, Chery răsună ca un lider al exporturilor auto din China, cu peste 16 milioane de vehicule vândute global—4.7 milioane în afaceri externe—compania aducând acum produse pentru piețe europene specifice și noi subbranduri.