Producătorul chinez din grupul Stellantis încearcă să își facă un nume. Sedanul B01 este parte din această strategie, dar nu am fost anunțați care este autonomia sau cât de repede se poate încărca.
În 2017, Leapmotor, un brand chinezesc relativ obscur, a lansat LP-S01, un coupe electric care a captat ceva atenție la acea vreme. Câțiva ani mai încolo, găsim marca fiind un competitor redutabil pe piața în extindere de mașini EV a Chinei.
Mașina B01 a fost prezentată în poze cu o zi înainte de debutul public de la Salonul Auto de la Shangai. În mare parte este asemănătoare cu SUV-ul B10, mai ales la partea frontală.
În partea spate, mașina are stopuri LED și, în mod previzibil, o bandă luminoasă roșie. Două motorizări au fost anunțate, amândouă vor folosi acumulatori lithium-iron phosphate de la CALB. Modelul de bază vine cu 177 CP (132 kW), în timp ce vârful de gamă va avea 214 CP (160 kW). Vestea bună este că va fi destul de ieftin, iar cei care vor să iasă în evidență, pot monta pe acoperiș și sistemul Lidar.