Ford schimbă șeful calității, după un an catastrofal

Da mai departe!

Ford Motor numește un nou șef de calitate, a confirmat compania miercuri, în timp ce producătorul auto lucrează pentru a-și inversa recordul de rechemare de vârf în industrie și pentru a reduce costurile de garanție.

Producătorul auto va muta controlul echipei sale de calitate de la Jim Baumbick la un nou lider care nu a fost încă anunțat, deoarece Baumbick își asumă responsabilitatea programelor EV.

Baumbick, care conduce calitatea de la sfârșitul anului 2022, va supraveghea echipa de programe pentru vehicule – care se concentrează pe menținerea costurilor și a calendarului vehiculelor pe drumul cel bun – pe lângă responsabilitățile sale existente, care includ operațiunile de dezvoltare a produselor.

Mișcarea, care a fost anunțată unor lucrători Ford pe plan intern săptămâna trecută, este de așteptat să intre în vigoare la începutul anului viitor.

Un purtător de cuvânt Ford a declarat că schimbările vor permite echipelor sale să „colaboreze și să lucreze mai eficient pentru a furniza vehicule și software interesante cu cele mai înalte niveluri de calitate pentru clienții noștri”.

CEO-ul Ford, Jim Farley, a făcut ca soluționarea problemelor de calitate ale producătorului auto să fie o prioritate de când a preluat conducerea în octombrie 2020. De atunci, Ford și-a schimbat unele dintre practicile de producție pentru a detecta mai bine erorile și a alocat mai mulți lucrători pentru a identifica problemele legate de siguranță. A ajuns pe primul loc în industrie în ceea ce privește numărul de retrageri din 2021.

„După trei ani de muncă grea pentru a remedia toate deficitele noastre… acum avem totul la loc pentru a vedea cu adevărat calitatea noastră să se schimbe pentru clienții noștri și pentru afacerea noastră”, a declarat Farley reporterilor la un eveniment săptămâna trecută.
Întrebat despre preocupările sale pentru anul viitor, Farley a răspuns: „execuție”.

Anul acesta a fost deosebit de dur din punct de vedere al calității pentru producătorul de automobile din Dearborn, Michigan, care a acceptat o sancțiune civilă de până la 165 de milioane de dolari, după ce o investigație guvernamentală a constatat că nu a rechemat în timp util vehiculele cu camere retrovizoare defecte.

„A fost cea mai semnificativă acțiune a anului”, din partea agenției federale de siguranță, a declarat Michael Brooks, directorul executiv al Centrului pentru Siguranța Auto.

Costurile de garanție au cântărit și asupra câștigurilor Ford în acest an. Analizând rezultatele din trimestrul al doilea, directorii au spus că cheltuielile cu garanția au crescut cu 800 de milioane de dolari în perioada comparativă cu trimestrul din anul precedent, mai ales din cauza problemelor cu vehiculele lansate în 2021 sau mai devreme.

Acțiunile producătorului de automobile au scăzut cu 17% în acest an, în timp ce Stellantis  a scăzut cu 40%, iar General Motors a câștigat 43%.

Ford se află, de asemenea, sub un ordin de acord cu Administrația Națională pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi, care va dura cel puțin trei ani și trebuie să efectueze o revizuire amănunțită a tuturor retragerilor pe care le-a depus în ultimii trei ani.

Începând de miercuri, Ford a avut 62 de retrageri în 2024, pe locul doi după Stellantis, cu 67. GM a avut 33 de retrageri.

Related posts