Luca de Meo (Renault): Dacia își va schimba imaginea de brand low-cost

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Într-un interviu apărut săptămâna trecută în revista franceză Le Point, Luca de Meo a declarat că Dacia nu ar trebui să-şi schimbe modelul low-cost dar a adăugat că brandul ar trebui să aibă o imagine „mai grozavă”.

De Meo urmează să dezvăluie în ianuarie planul său strategic pentru Renault.

Statul francez deţine 15% din Renault, care a raportat anul trecut pierderi nete de 141 milioane de euro.

Producător de automobile din anul 1898, Groupe Renault este prezent în 134 de ţări şi a vândut 3,8 milioane de vehicule, în 2019.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwitterlinkedinrssyoutube

Related posts