Actuala generație Dacia Logan se apropie de sfârșitul vieții sale comerciale. Până la apariția următoarei generații Logan, cei de la Mioveni aduc îmbunătățiri modelului, cum ar fi actuala variantă Prestige. AutoReport.ro s-a grăbit să testeze această mașină pentru a vă prezenta noutățile aduse de aceasta.
Ediția vine cu noutăţi propuse la nivelul designului exterior și interior precum și echipamentele inedite, axate pe confortul la volan.
Modificările de design sunt subtile. La nivelul blocurilor optice față s-a modificat partea interioară, iar oglinzile au primit ca la „LOGAN 10 ANI” semnalizatoare.
Astfel, am regăsit pe modelul de test: proiectoare fața dublu optice, un sistem de semnalizare pe oglinzile retrovizoare, stripping de culoare neagră la nivelul stâlpului central, dar și jantele de oţel de 16’’ Dark Metal sunt și ele noi și pot primi capace care imită perfect niște jante de aliaj.
Spațiul interior beneficiază de o tapițerie și o ambianță nouă, precum și de o planșă de bord complet schimbată, dominată de consola centrală care încorporează un echipament prezent în premieră pe marca Dacia și dedicat exclusiv clienților din România, respectiv aerul condiționat cu reglare automată. Logan rămâne aceeași mașină spațioasă, cu portbagaj mare, dar pe care am monta niște scaune mai confortabile.
Modelul testat de noi este echipat cu motorul diesel de 1.5 litri şi 75 CP. Este motorul de bază din oferta propulsoarelor diesel şi a fost ales de majoritatea clienţilor care au preferat un Logan pe motorină. De aceea, Dacia a şi ales acest motor pentru modelul aniversar. Cu acest motor, sedanul românesc se mișcă decent, chiar pentru un moment ne-a păcălit că avem de-a face cu modelul superior de 90 CP.
Aspectul impresionant al acestui motor este reprezentat de consum. Considerăm un consum de 4 litri la 100 km în mediul urban un argument suficient de convingător în favoarea noului Logan.
Cutia de viteze este bine etajată, dar și aceasta este manuală, în 5 trepte. Logan a avansat mult la nivelul suspensiei, aceasta este mai confortabilă și absoarbe denivelările mult mai bine.
Versiunea Logan Prestige este fix ceea ce trebuie acestei generații, mai ales acum, spre final. Modelul testat este unul ecomomic care se achită foarte bine de îndatoriri de fiecare dată când ai nevoie de el.
Dacia Logan Prestige 1.5 dCi
0-100 km/h: 14,6 secunde
Viteza maximă: 159 km/h
Cilindree (cmc): 1.461
Putere (CP): 75 la 4.000 rpm
Cuplu maxim: 200 Nm la 1.750 rpm
L/l/î: 4.346 / 1.733 / 1.517
Masă proprie: 1.134 kg
Volum portbagaj (l): 510
Consum mediu: 5 l/100 km (urban)
Cutie de viteze: manuală, 5 trepte
[…] mai accesorizată versiune a modelului Logan este de acum disponibilă și pe modelele Logan MCV și Sandero. Pentru prima oară, Dacia include […]