Kia EV4 este primul hatchback electric al mărcii, conceput special pentru Europa, pentru a naviga prin orașe, a traversa continentul și a face mobilitatea electrificată disponibilă mai multor clienți. Versatil și practic, modelul este, de asemenea, extrem de conectat – EV4 este primul model Kia care include Puncte de Interes (POI) Google ca parte a sistemului de navigație.
Google este metoda principală pentru căutarea de informații despre locuri, unități, atracții și obiective turistice. Un POI poate fi orice loc de interes cu un nume și o locație recunoscute de Google și marcate cu un indicator (pin) pe hartă, împreună cu informații actualizate. Adăugarea punctelor de interes Google la sistemul de navigație al modelului EV4 permite clienților să acceseze detalii cuprinzătoare despre POI, inclusiv parcare, ore de funcționare, prețuri, perioade aglomerate și multe altele, pe lângă faptul că beneficiază de un traseu îmbunătățit pas cu pas direct către punctele de interes.
„Oferirea de detalii cuprinzătoare despre locuri prin intermediul punctelor de interes Google permite clienților să ia decizii avizate înainte de fiecare călătorie și să se adapteze odată ce sunt pe drum”, a declarat Pablo Martinez Masip, Vice President of Product & Marketing al Kia Europe. „Locurile se închid, orele de funcționare se schimbă, devin disponibile mai multe locuri de parcare, iar oferirea tuturor acestor informații clienților noștri pe ecranul mașinii adaugă un nou nivel interesant navigației și experienței de condus.”
Punctele de interes (POI) Google vor fi disponibile pentru Kia EV4 de la începutul producției automobilului. Toate celelalte modele Kia cu sistemul de navigație conectat „Navigation Cockpit” (ccNC) vor primi puncte de interes Google ca actualizare gratuită în această vară, iar toate modelele Kia viitoare cu sistemul de navigație ccNC vor avea puncte de interes Google preinstalate.
Un avantaj important al punctelor de interes Google este faptul că actualizările în timp real sunt făcute direct de utilizatori în cadrul ecosistemului Google, pentru a îmbunătăți și a spori continuu calitatea informațiilor despre locație. Aceasta include fotografii recente, meniuri, evaluări, recenzii, accesibilitate și multe altele.