„Explicarea și solicitarea acordului” este cel mai important factor care determină recomandarea service-urilor auto

Da mai departe!

Un nou sondaj la nivel național, realizat la comanda Castrol, a arătat că doi din cinci proprietari de mașini din România afirmă că „explicarea și solicitarea acordului meu pentru orice lucrare necesară” este cel mai important factor care i-ar determina să recomande un service auto familiei, prietenilor sau colegilor.

Rezultatele sugerează că recomandările pot juca un rol esențial în creșterea loialității clienților și a profitabilității service-urilor auto. Este important să menționăm că sondajul a constatat că 66% dintre proprietarii de mașini ar fi dispuși să plătească mai mult pentru lucrările efectuate de un service care le-a fost recomandat, subliniind faptul că, pentru ei, calitatea este la fel de importantă ca accesibilitatea atunci când evaluează „raportul calitate-preț”.

Conform sondajului*, 40% dintre șoferi sunt mai degrabă predispuși să recomande un service care „explică și solicită acordul meu pentru orice lucrare necesară, sunându-mă înainte de efectuarea acesteia”, evidențiind dorința pentru transparență în stabilirea costurilor lucrărilor. Această cifră a crescut de la 29% când Castrol a efectuat ultima cercetare similară în 2022.

Ca factor care influențează recomandarea unui service, „explică și solicită acordul meu” are o pondere chiar mai mare decât „service-ul oferă un raport bun calitate-preț” (39%), și „service-ul se află într-o locație convenabilă” (19%).

Service-urile cu timpi de așteptare reduși la predarea și ridicarea mașinii ar fi recomandate de 24% dintre respondenți, în timp ce service-urile care oferă o mașină de înlocuire, fie gratuit, fie contra unei mici taxe, au șanse mai mari să fie recomandate de 13% dintre consumatori. 24% ar recomanda un service care „mă întreabă dacă doresc să folosească lubrifianți și piese de calitate premium.”

Sondajul subliniază, de asemenea, importanța ca personalul service-ului să nu folosească o terminologie confuză atunci când comunică cu clienții. 13% dintre respondenți ar recomanda familiei, prietenilor și colegilor un service care „nu folosește jargon atunci când explică lucrările pe care le-au efectuat sau pe care doresc să le efectueze.”

Henning von Rheden, Brand & Comms Director, Europe la Castrol Castrol, a afirmat: „Clienții sunt din ce în ce mai atenți la calitate, valoare și transparență atunci când se efectuează lucrări asupra vehiculului lor. Sondajul nostru subliniază modul în care orientarea către client poate sprijini dezvoltarea afacerii și fidelizarea, asigurând service-urilor revenirea clienților.

Tot mai multe companii de service, întreținere și reparații auto aleg să se asocieze cu brandul Castrol. Service-urile Castrol Service participante din România beneficiază de un pachet complet de avantaje, inclusiv garanția Castrol pentru uleiul folosit în vehiculele clienților, certificare de calitate, echipamente de lucru branduite pentru tehnicieni, precum și suport de marketing și training, toate concepute pentru a sprijini atragerea și fidelizarea clienților.

Related posts