SEAT Tarraco – am testat cel mai mare model spaniol

Da mai departe!

La scurt timp după lansarea în România, Autoreport.ro a testat cel mai mare Seat produs vreodată: Tarraco. SUV-ul mărcii spaniole este un newcomer cu un design atrăgător și spațiu generos.
Încă de când Seat și-a pus fanii să aleagă numele noului produs, am așteptat cu bucurie să vedem liniile de design ale mărcii spaniole pe un are, Xcellence şi Style, ceea ce a conferit designerilor mai multă libertate creativă, iar clienţilor o lumină de mai bună calitate.
Dimensiunile mari au inspirat echipa de design să găsească un echilibru între estetică şi caracterul practic. Tarraco are o lungime de 4.735 mm şi o înălţime de 1.658 mm, oferind un interior spațios şi un exterior impunător. Cu toate acestea, imaginea de ansamblu este marcată de sinteza dintre agilitate și robusteţe. Cel mai mare SUV din potofoliul SEAT incorporează tehnologii de ultimă oră dezvoltate de Grupul Volkswagen fiind realizat pe arhitectura platformei MQB-A, cu ampatament lung.
Sub capota modelului testat regăsim clasicul 2.0 TDI, care oferă o putere de 190 CP. Această versiune este oferită exclusiv cu tracţiune 4Drive şi cu transmisie automată DSG cu şapte trepte. În această combinație, masivul Tarraco ne demonstrează că este o mașină sprintenă și sportivă, în ciuda dimensiunilor sale. Comportamentul dinamic nu este unul de SUV de dimensiuni mari. Acum că l-am văzut îndeaproape, nu suntem dezamăgiți. Tarraco este o mașină cu linii interesante, proporții mari și o siluetă zveltă. SUV-ul foloseşte, ca dotare standard, exclusiv tehnologie LED atât la exterior, cât şi în şi interior şi pentru ambele linii de echiptul la rulare este unul foarte bun, atât pe asfalt cât și în incursiuni pe terenuri accidentate. Suspensiile oferă și ele un confort foarte bun pentru cei din interior.
Dacă tot vorbim despre interior, aici regăsim suficient spațiu chiar și pentru a transporta 7 persoane. Materialele folosite sunt aproapiate de gama premium, iar designul minimalist și ingenios din exterior este reflectat și prin liniile din hbitaclu. La interior modelul Tarraco dispune de afişaj Digital Cockpit de 10,25″, care transmite şoferului toate informaţiile importante, precum şi ecran HMI de mari dimensiuni, prin intermediul căruia ocupanţii pot accesa numeroasele opţiuni de conectivitate oferite de SEAT. De asemenea, în privinţa sistemelor de infotainment, Tarraco va fi primul SEAT care va permite controlul prin intermediul gesturilor, când este echipat cu sistemul Navigation Plus cu ecran de 8″.
Tarraco incorporează cele mai noi tehnologii gândite de specialiștii grupului Volkswagen. Testele de siguranță EuroNCAP au dovedit că noul Tarraco are alura unui lider obținând cel mai bun punctaj la capitolul protecția pasagerilor și a pietonilor și note foarte bune pentru sistemele de asistență din dotare. Sistemele de asistență consacrate, Lane Assist şi Front Assist, inclusiv funcţia de detectare a bicicliştilor şi pietonilor sunt incluse în dotarea standard în Europa, iar sistemele Blind Spot Detection, Traffic Sign Recognition, Traffic Jam Assist, Adaptive Cruise Control, Light Assist şi Emergency Assist sunt oferite ca dotări opționale.

SEAT Tarraco Xcellence 2.0 TDI DSG7 4DRIVE
0-100 km/h: 8,0 s
Viteză maximă: 210 km/h
L/l/î: 4.735/1.839/1.674
Masă proprie: NA
Volum portbagaj (l): 350
Cilindree (cmc): 1.968
Putere (CP): 190 la 3.500 rpm
Cuplu maxim (Nm): 400 la 1.750 rpm
Consum mediu: 7 l/100 km (mixt)
Cutie de viteze: automată, 7 trepte

Related posts