Ca reprezentant al mașinilor sport în segmentul SUV, Porsche Macan a ridicat standardele în ceea ce privește dinamica de condus încă de la lansare. Acum, Porsche mai face un pas înainte: prin echiparea cu pachetul Performance, modelul Macan Turbo are acum un nou vârf de gamă și impresionează prin manevrabilitate îmbunătățită, agilitatea amplificată și un impact emoțional încă și mai puternic.
Cu noul pachet, motorul twin turbo, de 3,6 l V8 ajunge să genereze 324 kW (440 CP). Cu 40 CP în plus față de Macan Turbo. Noua versiune ocupă de acum primul loc în gamă. Mașina sprintează de la 0 la 100 km în doar 4,4 secunde (mai puțin cu 0,4 secunde față de Macan Turbo) și are o viteză maximă de 272 km/h (o creștere de 6km/h). Cuplul maxim a crescut la 600 Nm (o creștere de 50 Nm) și este disponibil între 1500 și 4500 rpm. Astfel, creste și forța de tracțiune: în modul sport, timpul de accelerație de la 80 km/h la 120 km/h a scăzut la 2,9 secunde (o reducere de 0,2 secunde). În funcție de anvelopele cu care mașina este prevăzută, consumul de combustibil (în conformitate cu NEDC) pentru noul model de top Macan se situează între 9,4l/100 km și 9,7l/ 100 km.
Totuși, nu numai puterea motorului a fost mărita la noul Macan Turbo cu Performance Package: noul sistem de frânare, garda la sol mai mică, șasiul sport controlat, alături de pachetul Sport Chrono și sistemul de evacuare sport fac toate parte din dotările standard ale acestei noi versiuni. Puntea față are discuri de frână noi cu un diametru de 390 mm – cu 30 mm mai mult față de discurile de frâna de la Macan Turbo, fără Performance Package. Discurile sunt prevăzute cu etriere cu șase pistoane, vopsite în roșu. Mai mult decât atât, Porsche Active Suspension Management (PASM) este disponibil la o atingere de buton și conferă mașinii imediat o ținută extrem de sportivă pe șosea. Sistemul a fost optimizat prin raportare la caroseria modelului, reducându-se garda la sol cu 15 mm. Suspensia pneumatică, cu funcție de autoreglare și ajustare a garzii la sol, prin reducere cu 10 mm, este, de asemenea, disponibilă ca opțiune.
Pachetul Sport Chrono poate duce performanțele Macan Turbo și mai departe. În modul Sport Plus, acest pachet face ca șasiul, motorul și transmisia să contribuie toate la crearea unui efect sport, susținut si de un sunet impresionant ce provine de la sistemul de evacuare sport. Cutia cu 7 viteze și dublu ambreiaj PDK este construită pentru a reacționa extrem de prompt, pentru a schimba treptele de viteză la momentul optim și pentru o creștere a cuplului în timpul schimbării vitezelor, generând maximum de accelerație.
Pentru personalizarea noului Macan Turbo dotat cu pachetul Performance, există o serie de opțiuni disponibile, cum ar fi pachetul Exterior Turbo. Acesta include jante de 21 inch, inspirate de designul jantelor pentru 911 Turbo, cu spițele vopsite în negru strălucitor, faruri LED echipate cu PDLS Plus și multe alte elemente finisate în negru.
Pachetul Interior Turbo include piele neagră, cu numeroase elemente din Alcantara, inserții de culoare în mai multe zone și elemente în carbon, cum sunt cele din praguri cu numele modelului, iluminat în alb.
Noul Macan Turbo cu Performance Package poate fi comandat acum. În România, prețul pornește de la 80.664 euro fără TVA.