Vacanța la rulotă este noul trend

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Din moment ce călătorii căută din ce în ce mai mult experiențe unice și consideră că mersul cu rulota este o modalitate de transport care îi ajută să fie mai aproape de ”adevăratele” emoții, Goodyear îi duce în locuri unice în cadrul campaniei sale de vară ‘Made to Feel Good’.

Călătoritul a devenit o activitate din ce în ce mai accesibilă, în special în Europa. Dar tendința de a ajunge în anumite destinații turistice a fost depășită de noua cerere pentru experiențe de călătorie autentice și unice. Gândiți-vă la peisaje frumoase, orașe fermecătoare sau locuri neașteptate. Începând cu 22 iunie, Goodyear, una din cele mai mari companii producătoare de anvelope din lume, a dat aventurierilor oportunitatea de a sta o noapte în locuri unice și de obicei de neatins, într-o rulotă. Cu sloganul Goodyear, ‘Made to Feel Good’ în minte, Goodyear și-a extins cu această campanie misiunea de a oferi oamenilor experiența unei călătorii confortabile într-o destinație care să îi inspire.

Un loc în care o persoană se simte bine nu este numai locul în care aceasta se simte ca acasă, ci o persoană poate fi fericită și atunci când trăiește noi experiențe și descoperă noi locuri frumoase. Iar călătoritul cu rulota a devenit extrem de popular pentru că dă oamenilor posibilitatea de a ajunge în aceste locuri autentice. Dr. Dimitrios Tsivrikos, psiholog în materie de consum și business la University College of London, a explicat: “Rulotele devin din ce în ce mai mult navele cu care consumatorii fac călătorii personalizate și autentice. În acestea, consumatorii sunt pe deplin în control asupra peisajelor și a drumului pe care îl urmează, ceea ce le dă un sentiment de libertate și entuziasm pe care puține alte modalități de a călători îl oferă.”

Această campanie întruchipează credo-ul Goodyear: ‘Made to Feel Good’, oferind experiențe unice pe care să nu le uiți niciodată. Goodyear dorește să inspire consumatorii să se bucure de aventura pe care nu au mai întâlnit-o până acum, dându-le totodată starea de spirit necesară pentru o călătorie sigură și de încredere”, a spus Alexis Bortoluzzi, Marketing Director Consumer EMEA Goodyear Dunlop.

Consumatorii din toată Europa li s-a oferit oportunitatea să stea în acest loc în care să se simtă bine accesând https://goodyear-feelgoodplaces.com/ și petrecând noaptea într-o rulotă mobilată de utilată, special proiectată pentru a asigura o vacanță revigorantă.

Cei interesați au putut urmări acest loc în care să te simți bine mobil, în toate cele 6 săptămâni de aventură, pe canalele de social media ale Goodyear: http://www.facebook.com/goodyear, www.instagram.com/goodyear_emea și http://www.twitter.com/GoodyearPress) și să își prenoteze o noapte în rulotă, gratis1. Pentru fiecare locație, dezvăluită cu doar câteva zile înainte de a ajunge în acel loc, prin intermediul social media și pe blogul de călătorii al Goodyear, integrat în pagina de Facebook a companiei, cei interesați de această experiență oferită de Goodyear și-au putut rezerva sejurul pe Airbnb, primul venit fiind primul servit.

 

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwitterlinkedinrssyoutube

Related posts