BMW C 650 SPORT – perfect pentru oraș

Da mai departe!

BMW C 650 SPORT este partenerul perfect pentru oricine caută un mod inteligent de a se deplasa rapid și confortabil, atât în oraș cât și în afară.

Fabricat in Taiwan, este construit din materiale de bună calitate și atrage foarte ușor atenția celor din jur prin design-ul modern. Aspectul subliniază aspirațiile sportive ale scuterului. Ghidonul, carena centrală complet reproiectată, panourile laterale așezate mai sus, sistemul de evacuare cu sunet puternic, conferă scuterului un aspect sportiv.
Este propulsat de un motor în doi cilindri paraleli, având o cilindree de 647 cc, care dezvoltă o putere de 60 de cai și un cuplu de 63 Nm, o cutie de viteze CVT ( transmisie cu variatie continua), și poate atinge o viteză maximă de aproximativ 180 km/h. Transmisia finală la roata spate se face prin lanț, in baie de ulei.
Conceptul sofisticat de răcire la standardele BMW Motorrad, asigură echilibrul termic al motorului . Aici, lichidul de răcire curge transversal prin capul cilindrului, pe partea de evacuare fierbinte. Efectul de răcire intensiv risipește rapid căldura exact la punctul de solicitare termică maximă, asigurând astfel o compensare excelentă a temperaturii. Radiatorul de aluminiu cu containere de apă din plastic și termostatul integrat, are aceleași caracteristici ca ale radiatoarelor de înaltă performanță folosite pe motocicletele BMW.
Alimentarea motorului cu 4 supape și doi arbori cu came, este asigurată de un sistem electronic de injecție a combustibilului, iar maparea satisface cerințele normei de poluare EURO 4
Suspensia utilizează o structură compozită hibrid, rigidă torsional, realizată dintr-un cadru tubular din oțel și dintr-o unitate de aluminiu turnat sub presiune, în zona rulmentului brațului oscilant. În plus, motorul cu 2 cilindri in linie acționează ca un element de susținere automată, asigurând astfel o structură extrem de rigidă care are ca rezultat un răspuns de condus stabil și direct. Montarea amortizorului spate, cu punctul de pivotare coaxial, se adresează, de asemenea, dorinței de stabilitate maximă. Astfel, BMW C 650 Sport, combină stabilitatea direcționării solide la viteze mari pe autostradă, cu manevrabilitate ușoară în traficul urban.
Cu toate că are 247 de kilograme, cu plinurile făcute, centrul de greutate este jos, și te acomodezi foarte repede cu manevrabilitatea lui, chiar și la viteze mici. Jantele de 15”, ghidonul îngust și poziționarea oglinzilor retrovizoare în partea de sus a carenei centrale, asigură o manevrabilitate foarte bună printe mașinile aflate la semafor.
ABS-ul și ASC-ul vin în dotarea standard, iar niciunul dintre sisteme nu poate fi decuplat. Frânarea de origine Nisin, se face pe trei discuri de frână de 270 mm, două în față și unul la spate, fiecare disc fiind echipat cu etriere cu două pistonașe. Pentru o frânare puternică, de urgență, este necesar să acționați ambele manete, maxiscuterul nu dispune de frânare combinată.
Cei de la BMW Motorrad, au reușit să dezvolte o soluție deosebit de inovatoare pentru frâna de mână, care este o caracteristică obligatorie pentru maxiscutere. În timp ce frâna trebuie în mod normal activată de rider cu ajutorul unei pârghii separate, pe C 650 Sport acest lucru se întâmplă automat atunci când cricul lateral este lăsat in jos. Aici, există un al doilea etrier mecanic care, acționează frână din spate prin intermediul unui cablu, asigurând astfel o parcare sigură.
Lumina automată de condus pe timp de zi este o caracteristică nouă. Comutarea între lumina de zi și faza scurtă, se face automat. Dacă luminozitatea ambientală scade sub un anumit nivel, fasciculul de întâlnire este pornit automat (de exemplu în tuneluri).
Display-ul TFT accentuează supremația tehnologică și prezintă o multitudine de informații cum ar fi: turația motorului, presiunea in roți, temperatura motorului și temperatura exterioară, consum și nivel de combustibil. Vitezometrul este analogic.
În același timp, o gamă cuprinzătoare de opțiuni și accesorii completează imaginea generală, aici amintim de luminile automate, încălzirea în mânerele ghidoanelor in două trepte, precum și încalzirea in șa, care se adaptează automat în funcție de temperatura de afară.
Sub șa găsim un compartiment de depozitate, nu foarte mare la prima vedere. Acesta, poate transporta o cască integrală. Pentru stationare există un compartimet care se poate extinde in jos, acesta oferă un volum suficient pentru o cască de tip JET. În cazul in care uiți să închizi compartimentul suplimetar, scuterul nu pornește.
Prețul modelului testat este de 12.110 Eur inclusiv TVA.

Specificații tehnice BMW C 650 SPORT
Motor
Tip: Motor în 4 timpi răcit cu apă, doi cilindri în linie, 4 valve pe cilindru.
Alezaj x cursă: 79 mm x 66 mm
Capacitate: 647 ccm
Putere maximă: 44 kW (60 CP) la 7.750 rpm
Cuplu maxim: 63 Nm la 6.000 rpm
Raport de compresie: 11,6:1
Tip combustibil: Benzină fără plumb normală, cifră octanică minim 95 (RON)

Sistem electric
Alternator: Alternator trifazic de 508 W
Baterie: 12 V / 12 Ah, fără întreținere
Transmisie
Ambreiaj: Ambreiaj centrifugal
Cutie de viteze: Cutie de viteze CVT
Transmisie Cu lanț în baie de ulei

Şasiu / frâne
Cadru: Structură din oțel tubular cu elemente din aluminiu turnat
Suspensie roată faţă: Furcă upside-down Ø 40 mm
Suspensie roată spate: Basculă monobraț
Ampatament 1.591 mm
Distanţa de fugă 92 mm
Unghi viraj ghidon 64,6°
Anvelopă, faţă: 120/70 ZR 15
Jantă, spate: 160/60 ZR 15
Frână, faţă: Doua discuri de frână, diametru 270 mm, cu etrier flotant cu două pistonașe
Frână, spate: Un disc de frână, diametru 270 mm, etrier flotant cu două pistonașe

Dimensiuni / greutăţi
Lungime: 2.180 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi): 877 (775) mm
Înălţime (fără oglinzi): 1.378 mm
Înălţime şa: 800 mm
Volum util rezervor: 15,5 l
Rezervă: 3 l

Related posts