Grupul Bayerische Motoren Werke (BMW) a vândut mai puţine vehicule în primul semestru din 2022, faţă de perioada similară din 2021, din cauza deficitului de cipuri şi a restricţiilor din China, transmite Reuters.
În primele şase luni din 2022, grupul german a livrat 1,16 milioane de maşini BMW, Mini şi Rolls-Royce, cu 13,3% mai puţine decât în primul semestru din 2021. cea mai solidă perioadă de vânzări din istoria companiei, a anunţat vineri BMW.
În perioada ianuarie-iunie 2022, vânzările de vehicule electrice BMW şi Mini au urcat cu 110%, la aproape 76.000 unităţi, compania fiind în grafic pentru a-şi realiza obiectivul de a dubla livrările de maşini complet electrice până la finalul anului.
În trimestrul doi din 2022, vânzările totale au scăzut cu aproape 20%.
Producătorul german de maşini premium a anunţat recent că se aşteaptă ca în 2022 vânzările pe plan global să fie în linie cu cele din 2021, iar marja operaţională pe segmentul auto să se situeze anul acesta între 7-9%, din cauza efectelor războiului asupra producţiei. Fără impactul războiului, compania ar fi avut ca obiectiv o marjă între 8-10%.
Producătorul german de maşini premium a anunţat recent că se aşteaptă ca în 2022 vânzările pe plan global să fie în linie cu cele din 2021, iar marja operaţională pe segmentul auto să se situeze anul acesta între 7-9%, din cauza efectelor războiului asupra producţiei. Fără impactul războiului, compania ar fi avut ca obiectiv o marjă între 8-10%.
Grupul german a vândut anul trecut un nivel record de vehicule – 2,52 milioane – în pofida deficitului de semiconductori şi a raportat o marjă de profit de 10,3%, cea mai ridicată din 2017.