Bentley a prezentat astăzi cele mai recente date de mediu și sustenabilitate pentru operațiunile de producție din Crewe ale companiei, aducând marca mai aproape de ambițioasa sa încercare de a deveni cel mai sustenabil producător de automobile de lux din lume. În comparație cu anul reper 2010, marca britanică de lux a raportat îmbunătățiri semnificative în toate domeniile și este pe cale să atingă, până în 2025, o reducere ambițioasă cu 75% a impactului producției asupra mediului.
Datele pentru perioada 2010-2020 arată o scădere dramatică a emisiilor de CO2 la uzina de pe Pyms Lane, cu 99,5%, la 29 kg pe vehicul.
Această scădere a emisiilor de CO2 este în mare parte rezultatul utilizării de către Bentley a energiei generate prin sistemul său solar instalat în fabrică, alături de aprovizionarea cu gaz și electricitate verde, pentru prima dată pe parcursul unui ciclu complet de 12 luni.
O serie de alte măsuri inovatoare luate la sediul celui mai căutat brand de mașini de lux din lume și-au adăugat, de asemenea, impactul. Acestea includ instalații de alimentare cu ulei vegetal hidrotratat (HVO) – o alternativă cu emisii ultra-scăzute la combustibilii convenționali pentru logistica internă.
Cantitatea de apă utilizată în producția de vehicule a scăzut cu 55,9% în această ultimă decadă, de la 21,1 metri cubi pe vehicul, la 9,31 metri cubi pe vehicul. Această economie de aproape 12 metri cubi pe vehicul echivalează cu aproximativ 150 de căzi pline cu apă – și a fost realizată prin instalarea sistemelor de reciclare a apei, împreună cu o reducere a utilizării apei „menajere” la fața locului, pe măsură ce mai mulți angajați au trecut la lucrul de acasă.
Între timp, datorită îmbunătățirilor proceselor de reciclare, care reflectă o abordare a economiei circulare, cantitatea foarte mică de deșeuri care nu pot fi reciclate și care sunt trimise depozitelor de deșeuri a scăzut cu 99,1% față de 2010, la doar 3,57 kg/vehicul anul trecut.
Peter Bosch, responsabil pentru producție în Consiliul de Administrație, explică:
„Crearea fabricii ideale din punct de vedere al impactului asupra mediului a Bentley se află în centrul strategiei noastre Beyond100 de a deveni cea mai sustenabilă marcă de automobile de lux din lume și reflectă etosul „spre zero” al întregului grup Volkswagen, care se află acum în al zecelea an de măsurare a impactului producției asupra mediului.
„Concentrându-ne pe eficientizarea resurselor și pe abordarea economiei circulare, obiectivul nostru pentru 2025 este de a reduce impactul producției asupra mediului cu 75% față de 2010 – așa că suntem încântați că cele mai recente date arată progrese semnificative în domeniile energiei, apei și materialelor.
„Toată lumea din cadrul operațiunilor de producție ale Bentley are un rol de jucat pentru a ne asigura că îndeplinim aceste obiective, așa că am început 2021 prin implicarea colegilor în lansarea noii noastre strategii de producție „Aripi”, care ne va poziționa drept pionierii unei schimbări de paradigmă în sustenabilitatea fabricii”.