Xpeng G6 EREV are niște specificații uimitoare: acumulator de 55.8 kWh și 325 km autonomie full-electrică

Da mai departe!

Un document depus la Ministerul Industriei și Tehnologiei Informației (MIIT) din China a dezvăluit specificațiile cheie pentru viitoarea versiune cu autonomie extinsă a SUV-ului G6 de la Xpeng, cunoscută sub numele de G6 EREV.

Conform documentului, modelul va fi echipat cu un pachet de baterii de 55.8 kWh, oferind o autonomie electrică de 325 km (conform ciclului WTLC).

Documentația confirmă, de asemenea, includerea unui motor termic de 1.5 litri turbo cu injecție internă, care funcționează ca range-extender (extensor de autonomie), ce produce 110 kW și este fabricat de Dong’an Powertrain. Acesta va funcționa alături de un motor electric pe puntea spate, care dezvoltă 218 kW.

Dimensiuni și Design

În ceea ce privește dimensiunile, G6 EREV este aliniat cu versiunea pur electrică (BEV), măsurând:

  • Lungime: 4.771 mm
  • Lățime: 1.920 mm
  • Înălțime: 1.650 mm
  • Ampatament: 2.890 mm

Viteza maximă înregistrată este de 202 km/h.

Din punct de vedere exterior, vehiculul urmează în mare măsură designul SUV-ului fastback G6 standard, cu partea frontală înclinată, faruri integrate, o bandă continuă de lumini de zi LED, mânere retractabile ale ușilor și o linie elegantă a plafonului. Opțiunile de roți includ dimensiunile R18 și R20.

Strategia Xpeng și Potențialul de Autonomie

Înregistrarea poziționează G6 EREV în cadrul strategiei mai largi a Xpeng pentru vehiculele electrice cu autonomie extinsă, sub denumirea de Kunpeng Super Electric System.

Cifra de 325 km doar pe electric sugerează o autonomie practică pentru utilizarea zilnică ca EV, înainte ca motorul range-extender să fie activat. Deși documentul nu specifică autonomia totală combinată (electric și motor termic), rapoartele anterioare au indicat că unele variante EREV ar putea atinge o autonomie totală de până la 1.400 km.

Utilizarea unei baterii de 55.8 kWh de către Xpeng, care este mai mică decât cea a variantei BEV, ar putea contribui la reducerea costului, a greutății sau la îmbunătățirea împachetării pentru a acomoda grupul motopropulsor range-extender.

Lansare și Prețuri

Aplicația MIIT confirmă faptul că G6 EREV avansează în procesul de aprobare de reglementare, dar o dată oficială de lansare nu a fost încă dezvăluită. Modelul este așteptat să fie introdus pe piață înainte de sfârșitul anului.

Detaliile privind prețurile lipsesc, deși modelul standard G6 BEV (pur electric) pornește de la 176.800 de yuani (aproximativ 24.830 USD) pentru varianta de bază. Performanța reală, inclusiv timpii de încărcare, autonomia în condiții tipice și eficiența motorului extensor de autonomie, rămân să fie testate.

Related posts