Dreame Technology a distribuit imagini oficiale cu cel de-al doilea model al său. Acesta este un SUV de mari dimensiuni care seamănă puternic cu Rolls-Royce Cullinan. Va intra pe piață în 2027 și va avea un ampatament de 3,2 metri, uși tip „coach doors” (cu deschidere inversă) și o motorizare electrică (EV).
Dreame Technology este un producător chinez binecunoscut de electrocasnice, inclusiv aspiratoare, uscătoare de păr și mopuri robotizate. A fost fondată de Yu Hao și a devenit parte a Lanțului Ecologic Xiaomi în 2017. Pe 28 august 2025, Dreame Technology și-a declarat intrarea în sectorul auto de lux. Compania va dezvolta două serii de mașini distincte. Prima este Dreame Automotive, care cuprinde mașini sport la nivelul Bugatti. Iar a doua este Starry Automotive, care vizează modele similare cu Rolls-Royce Cullinan. Pe 10 septembrie, Dreame a distribuit imagini oficiale redate pe computer cu primul său vehicul, izbitor de asemănător cu Bugatti Chiron. Pe 25 septembrie, a dezvăluit a doua mașină, similară cu Cullinan.
Mai multe despre a doua mașină Dreame
A doua mașină Dreame este un SUV de dimensiuni mari cu un limbaj de design care amintește de Rolls-Royce Cullinan și Zeekr 9X. Are o grilă mare, dreptunghiulară, cromată și faruri LED. Printre alte caracteristici ale SUV-ului Dreame se numără jantele mari, mânerele ușilor integrate în caroserie și ușile din spate tip „coach” (cu deschidere inversă). În plus, această mașină nu are stâlpi B (stâlpi centrali).
Noul vehicul ar avea un interior lung de 3,7 metri. Al doilea rând oferă două scaune individuale tip „captain chairs”, cu 1,2 metri spațiu pentru picioare, despărțite de un tunel central mare. Aceste scaune pot fi ajustate cu 145 de grade.
Noul model va adopta tehnologia CTP 4.0 (Cell-To-Pack) cu o baterie de 100 kWh. Va fi disponibil și cu un range extender (extensor de autonomie) opțional. SUV-ul Dreame va avea patru motoare electrice independente, direcție pe roțile din spate cu un unghi de 24 de grade și un diametru de bracaj (rază de întoarcere) sub cinci metri. O altă caracteristică a mașinii este un șasiu activ care reglează înălțimea și rigiditatea suspensiei în funcție de informațiile primite de la senzori LiDAR, camere video și radare cu unde milimetrice.
Anterior, Dreame a anunțat că va construi o nouă uzină de fabricație în Berlin în parteneriat cu gigantul bancar francez BNP Paribas. Locația de producție va fi situată în apropiere de Gigafabrica Tesla din Berlin. În prezent, cele două modele Dreame sunt confuz de asemănătoare cu vehicule de lux bine-cunoscute. Cu toate acestea, compania are o puternică determinare în producția de mașini, având ca scop să provoace Li Auto, care este primul producător chinez de NEV (Vehicule cu Energie Nouă) care a devenit profitabil.


