MG va dezvălui noul ZS pe 28 august, oferindu-i popularului crossover compact un tren de rulare hibrid pentru prima dată. Cel mai bine vândut model al firmei chineze în Marea Britanie va adopta trenul de rulare Hybrid+ introdus de noul supermini MG 3 – în prezent, cel mai ieftin hibrid complet disponibil în Marea Britanie.
Acesta combină un motor pe benzină de 1,5 litri cu patru cilindri, de 101 CP, cu un motor electric de 107 CP, oferind un total combinat de 192 CP și un cuplu de 313 lb ft.
Modelul 3 obține un consum combinat de 4,4 l/100 km – cu aproape 2 l/100 km mai bun decât predecesorul său pur pe benzină.
ZS va beneficia, de asemenea, de un facelift pentru a doua generație, aducându-l în linie cu noul SUV MG HS și crescându-i atractivitatea în fața concurenței, precum Dacia Duster, care a intrat recent într-o nouă generație.
Imaginile teaser arată un aspect foarte asemănător cu HS, cu ZS-ul având un nou aspect frontal, cu o grilă nouă, faruri redesenate și monograma MG mutată în partea superioară a capotei.
Actualul ZS este unul dintre cele mai ieftine crossovere disponibile în Marea Britanie, la un preț de 18.320 de lire sterline, dar prețul de pornire va fi probabil considerabil mai mare pentru noul model hibrid. Noul MG 3 a crescut cu aproximativ 4.000 de lire sterline între generații.
Se așteaptă ca MG să ofere din nou ZS-ul cu un motor pur pe benzină după lansare. Totuși, motorul turbo diesel nu este așteptat să revină, din cauza lipsei de interes din partea cumpărătorilor.
O nouă generație a modelului ZS EV, care a fost lansată în 2021, a fost, de asemenea, confirmată, dar este puțin probabil să fie dezvăluită înainte de 2026. Actualul model EV va continua să fie vândut alături de noul hibrid până atunci.
Noul ZS EV va fi tehnic nerelevant față de ZS Hybrid+, fiind prevăzut să adopte aceeași platformă ca hatchback-ul MG 4 EV.
De asemenea, va avea un aspect foarte diferit, cu elemente de design similare cu MG 4 EV, conform imaginilor publicate de Ministerul Industriei și Tehnologiei Informației din China.