Chery se extinde în Europa cu brandul Tiggo

Da mai departe!

Chery se extinde în Europa cu brandul Tiggo, această expansiune cu marca de volum include Europa de est și România. Primul model prezentat pentru aceste piețe, care și urmează a fi comercializat în a doua jumătate a acestui an este SUV-ul PHEV compact, Tiggo 8.

Tiggo se va alătura brandurilor OMODA și Jaecoo pe lista brandurilor Chery din Europa.

Conform datelor de la OICA, Chery a vândut 31,3 milioane de unități în China în 2024.

Grupul deține Locul 1 în vehiculele cu energie nouă 69,6%. Cota de piață globală a Chinei în vehiculele cu energie nouă este de 66,8%. Chery a exportat 5.843 milioane de unități până în noiembrie 2024.

Primul model prezentat, Tiggo 8 este un concurent pentru Skoda Kodiaq sau VW Tayron. Modelul se bazează pe un motor de 1,6 litri turbo și o cutie automată 7DCT. Sistemul plugin hybrid promite 90 de kilometri autonomie full electrică și autonomie totală de peste 1.100 kilometri, „suficient pentru a conduce de la Madrid la Paris”, spun cei de la Chery.

Modelul cu tracțiune față oferă dotări precum încărcare wireless ultra-rapidă pentru interior, imagine panoramică 540° și sistem audio cu 12 difuzoare. Grupul este prezent în 115 țări și promite pentru România o întreagă gamă Tiggo.

Related posts