Auto Shanghai 2025 se desfășoară săptămâna aceasta, pregătiți-vă pentru un influx de vehicule noi din China. Buick reiterează că sedanurile au încă un cuvânt de spus în cea mai vastă piață auto a lumii, dezvăluind conceptul Electra GS.
Aceast concept de vehicul electric a fost creat local de Centrul de Design Avansat GM China, unul dintre cele patru studiouri globale sub egida General Motors. Rămâne neclar dacă va exista o versiune de producție, dar momentan, este un „manifest de design”, conform șefului de design SAIC-GM, Stuart Norris. Electra GS este impunător de mare, având 208.6 inci, ceea ce îl face puțin mai lung decât un Mercedes-Benz EQS. Se sprijină pe roți masive de 23 inci și are un ampatament generos de 126.0 inci.
În ciuda liniei acoperișului înclinate, acest concept este un sedan tradițional cu un portbagaj adecvat. Concept sau nu, nu ar părea straniu la un dealer Buick în China. Profilul evocă chiar și puțin din Lamborghini Lanzador, ceea ce, pentru un Buick, aș spune că e flatant. Unii ar putea susține că partea din față are un aer vag Toyota-esc, în timp ce luminile de avarie în formă de C au un parfum subtil de Aston Martin. Oglinzile laterale convenționale au fost înlocuite cu camere laterale, care sunt legale pe mașinile de producție din China de câțiva ani. Există, de asemenea, o proeminență pe acoperiș, probabil pentru un senzor LIDAR. Acoperișul din sticlă pe toată lungimea ajută la inundarea interiorului cu lumină naturală. La interior, Buick vizează clar tinerii cumpărători tech-savvy cu un ecran tactil masiv de 16,3 inci.
conducătorul beneficiază de un cluster digital dedicat, animat de un head-up display cu realitate augmentată. O consolare centrală lungă se întinde de la față până la spate, ceea ce înseamnă că nu există un scaun din mijloc în spate. Interiorul în două tonuri îmbină pielea, țesătura împletită și accentele metalice pentru a înfrumuseța habitaclul. Deoarece nu există piese uleioase sub mașină, Electra GS are un podea complet plată, realizată posibilă de platforma să electrică.
Va trebui să așteptăm și să vedem dacă Buick va avansa cu un model de producție. Deși acest sedan rămâne un poate sigur, știm că un minivan mare cu putere hibridă plug-in va fi lansat local mai târziu în acest an sub denumirea GL8 Encasa. Până în prezent, compania a vândut peste 10 milioane de vehicule în China, de când s-a lansat acolo în 1998. Odinioară dispărute din oferta din SUA, sedanurile precum Verano, Regal și LaCrosse sunt în continuare vândute de filiala chineză a Buick, făcând ca oferta locală să fie mult mai diversificată decât ceea ce Buick oferă în SUA.




