În primul trimestru brandul francez a comercializat 354.545 de mașini, în creștere cu 9% față de perioada similară din 2022. În acest total sunt incluse atât autoturismele cât și vehiculele comerciale. Strict în privința vânzărilor de autoturisme, Renault a avut o creștere cu 3,9% până la 266.867 unități.
Pe piața vehiculelor cu încărcare la priză (100% electrice – BEV și hibride cu încărcare la priză – PHEV), Renault înregistrează o creștere importantă ajungând ca 38% din totalul vânzărilor să fie compus din astfel de mașini. Pentru comparație, media pieței este de 34% din vânzări.
Vehiculele full hybrid (HEV) au avut un prim trimestru puternic, crescând cu 42% până la 38.400 de unități. Această tehnologie, care este foarte solicitată de clienții privați, ajunge la o pondere de 60% în cazul modelului Arkana și la 67% în cazul Austral.
Înmatriculările de mașinii complet electrice Renault în Europa au crescut cu 15%, ajungând la 20.000 de mașini. Vânzările Megane E-Tech Electric au urcat la peste 11.000 de unități în primul trimestru, acesta fiind și cel mai bine vândut vehicul electric din segmentul său în Franța.
În segmentul C (compact) din Europa, vânzările Renault s-au majorat cu 51%, la peste 62.000 de unități. Pe lângă Megane E-Tech Electric, succesul Renault Arkana continuă, cu peste 18.500 de vehicule vândute în primul trimestru din 2023. Lansarea noului SUV Austral a adus un nou imbold în segment, cu 15.500 de unități comercializate în perioada ianuarie – martie din acest an.