Hyundai a anuntat ca IONIQ 6 – Electrified Streamliner va oferi o autonomie de 614 km (conform WLTP). Cu un consum de 13,9 kWh/ 100 km (conform WLTP), noul model va fi unul dintre cele mai eficiente vehicule electrice de pe piata.
„Inca din etapa de dezvoltare, obiectivul nostru a fost ca IONIQ 6 sa ocupe pozitia de lider in ceea ce priveste autonomia”, a declarat Jae Ho Huh, Head of Sub-Mid Project Management Center – Hyundai Motor Company. „Pentru ca Hyundai sa devina lider global in segmentul vehiculelor electrice, ne angajam sa oferim cele mai bune performante si experiente pentru detinatori.”
Arhitectura E-GMP
Autonomia impresionanta se datoreaza in mare parte arhitecturii platformei E-GMP si coeficientului aerodinamic redus. E-GMP permite o incarcare ultra-rapida la 800 V, oferind o autonomie de pana la 351 km in doar 15 min sau o capacitate de incarcare a bateriei de la 10 pana la 80% in aprox. 18 min. Platforma permite incarcarea la 400 V fara a fi nevoie de componente sau adaptoare suplimentare.
IONIQ 6 prezinta cel mai lung ampatament din segment (2.950 mm), pentru a raspunde cat mai bine nevoilor pasagerilor. Cu tehnologia inovatoare Vehicle-to-Load (V2L), modelul permite incarcarea dispozitivelor electrice, cum ar fi echipamentele pentru camping sau pentru desfasurarea activitatilor in aer liber.
Cel mai mic coeficient de rezistenta aerodinamica din gama Hyundai
Coeficientul de 0,21 este cel mai mic din gama Hyundai si unul dintre cele mai reduse din industrie. Aspectul modelului si diferitele elemente de design – cum ar fi clapetele active, pasajele rotilor, spoilerul spate integrat, trenul de rulare, deflectoarele – au contribuit semnificativ la imbunatatirea performantei aerodinamice, plasand IONIQ 6 printre cele mai elegante vehicule din lume. In special, pasajele rotilor minimizeaza spatiul dintre bara de protectie fata si anvelope, pentru a imbunatati performanta aerodinamica. In premiera pentru un model Hyundai, datorita acestei implementari confortul pasagerilor este sporit, in acelasi timp fiind depasite provocarile aerodinamice cauzate de o consola frontala de dimensiuni reduse.
„Au fost depuse toate eforturile pentru a proiecta cel mai eficient autovehicul din segmentul EV”, a declarat Byung Hoon Min, Head of Total Vehicle Performance Development Center – Hyundai Motor Company. „Concentrarea noastra asupra imbunatatirii aerodinamicii a contribuit la realizarea unuia dintre vehiculele cu cea mai mare autonomie 100% electrica, care va conduce la reducerea anxietatii clientilor privind autonomia autovehiculelor electrice si la dezvoltarea acestui segment.”
Configuratie | Baterie de 77.4 kWh | Baterie de 53.0 kWh | |||
2WD | 2WD | AWD | AWD | 2WD | |
18 inchi | 20 inchi | 18 inchi | 20 inchi | 18 inchi | |
Autonomie (WLTP) | 614 km | 545 km | 583 km | 519 km | 429 km |
Consum | 14.3 kWh/ 100 km | 16.0 kWh/ 100 km | 15.1 kWh/ 100 km | 16.9 kWh/ 100 km | 13.9 kWh/ 100 km |
Despre Hyundai