Sesiunea de testare s-a desfasurat pe parcursul a doua zile la Hungaroring, langa Budapesta. Obiectivul echipei a fost de a acumula informatii despre echilibrul sasiului pe circuitul tehnic si de a valorifica puterea de la motorul electric amplasat central, pentru a spori performanta si eficienta.
Dezvaluit la inceputul acestei luni la Salonul Auto de la Frankfurt, Veloster N ETCR este primul vehicul electric pentru competitii, construit de Hyundai Motorsport. Lansarea Veloster N ETCR deschide o noua era pentru Hyundai Motorsport, in care competitiile pentru vehiculele electrice vor reprezenta un punct important de interes pentru companie. Tractiunea spate si motorul amplasat central reprezinta doua premiere pentru un proiect dezvoltat de catre echipa din Alzenau, Germania.
In plus, bateriile montate pe podea, sasiul si suspensia spate cu dublu cadru sunt diferite fata de orice proiect anterior al Hyundai Motorsport, sporind importanta fiecarei sesiuni de testare. Cursa din Ungaria reprezinta inceputul unui plan extins de testare. Fiecare sistem va fi examinat pe parcursul programului de dezvoltare, pentru a asigura un debut spectaculos in cadrul campionatului ETCR, care va avea loc in anul 2020. Cu aceasta ocazie, directorul echipei Hyundai Motorsport, Andrea Adamo, a declarat: „Hyundai Veloster N ETCR este primul vehicul electric pentru curse, cu tractiune spate si motor amplasat central. Am demonstrat cu i30 N TCR si Veloster N TCR ca putem dezvolta un autovehicul puternic pentru TCR, dar acum avem multe de invatat despre acest nou model. Urmatoarele luni vor fi foarte importante, avem doua provocari: trebuie sa dezvoltam sasiul, dar si sa invatam sa utilizam eficient puterea din baterii si motoare.’’