BMW iX3 – mai aproape de un „Bimmer” electric

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Până acum BMW pare că „s-a jucat” pe piața mașinilor electrice. Noul produs testat de AutoReport.ro arată că germanii încep să ia lucrurile în serios. BMW iX3 a venit de la Automobile Bavaria pentru a ne arăta că este un SUV electric „pus pe treabă”.
BMW iX3, primul SUV full electric al mărcii BMW. Modelul este produs la uzina BBA din Shenyang, acolo unde se realizează teste riguroase pentru tot, de la baterii la automobile finisate, pentru a garanta siguranţa automobilului BMW iX3. 128 de teste mecanice şi 994 de teste de funcţionalitate software asigură calitatea ridicată a bateriilor de înaltă tensiune de-a lungul întregului ciclu de viaţă. 140 de teste funcţionale verifică fiecare aspect al maşinii în timpul accelerării, în condiţii de drum special şi pe drumurile denivelate. În consecinţă, BMW iX3 este potrivit pentru toate tipurile de drumuri şi îndeplineşte cerinţele ridicate ale diferitelor condiţii de condus.
BBA produce modelul full electric BMW iX3 pe aceeaşi linie ca şi versiunea BMW X3 cu motoare termice pentru a asigura un nivel ridicat de eficienţă şi flexibilitate în producţie.
Încă de la apariție, BMW X3 a fost un succes comercial. Acum suntem la a 3-a generație și SUV-ul bavarez are o personalitate distinctă în gamă, dar și cel mai atrăgător look de până acum. Din punct de vedere al dimensiunilor, această generație X3 este undeva apropiată de prima generație a X5. BMW X3 a fost automobilul care, în 2003, a lansat segmentul SAV (Sports Activity Vehicle) de clasă medie. Modelul trece acum într-o nouă etapă prin lansarea acestei versiuni electrice.
BMW iX3 are câteva caracteristici de design care îți permit să îți dai seama că este un vehicul electric: grila este una fără perforații, numeroase elemente în nuanță bleu sunt prezente pe caroserie, inclusiv pe scutul deflector spate. Pe aripile față este un triungh care conține sigla i, iar jantele au un design special întâlnit doar pe această versiune electrică.
Modelul testat de noi este oferă 286 CP. Cu performanțe bune pentru un SUV (Acceleraţie (0-100 km/h): 6,8 secunde, viteză maximă: 180 km/h), acest model electric se apropie mai mult de valorile BMW: Dinamica este una foarte bună, iar capacitatea bateriei este de 80 kWh. Cu ajutorul acesteia se obține o autonomie satisfăcătoare, mai ales dacă uităm de modul sport prezent pe consolă și mergem mai mult în Eco Pro.
Interiorul noului BMW iX3 urmează tradiţia BMW cu designul cockpitului optimizat ergonomic şi orientat către conducător. Numeroase aspecte ale designului exterior sunt reflectate şi la interior. În principiu, interiorul a primit materiale mai bune, dar și finisaje apropiate de cele de lux. Ca atenție la detalii, menționăm logoul iX, care reapare în mod frecvent sub diferite forme. În interior, călătoresc în condiții foarte bune 5 persoane, iar spațiile de depozitare în interior sunt numeroase. Portbagajul de 510 de litri este mai mult decât suficient chiar și pentru vacanțe mai lungi.
BMW iX3 vine cu o gamă fără egal de tehnologii în segment, inclusiv ultima generaţie de BMW iDrive cu ecran cu funcţie touch (disponibil în combinaţie cu sistemul de navigaţie BMW Professional), control prin gesturi, cel mai sofisticat sistem head-up display și BMW display key. Modelul are și cea mai recentă generaţie de tempomat activ şi pachetul de siguranţă Driving Assistant Plus, care include asistentul de direcţie şi menţinere a benzii şi asistentul de menţinere a benzii cu protecţie în caz de coliziune laterală.

BMW iX3 (G08) 80 kWh
0-100 km/h: 6,8 secunde
Viteza maximă: 180 km/oră
L/l/î: 4.734/1.891/1.668
Masă proprie: 2.185
Volum portbagaj (l): 510
Putere (CP): 286
Cuplu maxim (Nm): 400
Autonomie: 350-400 kilometri
Acumulatori: 80 kWh
Tracțiune: față
Cutie de viteze: Automată
Consum mediu de energie: 17.5 kWh/100 km

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwitterlinkedinrssyoutube

Related posts