Bentley Motors anunță detalii despre cea mai avansată berlină Grand Touring de lux din lume – noul Flying Spur. Indiferent dacă îl conduceți sau călătoriți cu el, cu noul Flying Spur veți experimenta o combinație unică între performanțele unei limuzine de lux și sportivitatea unei berline, îmbinând prezența impunătoare cu interiorul de cea mai bună calitate și design din lume, dar și cu tehnologiile de ultimă oră, orientate spre utilizator.
„La fel ca în cazul lansării modelului Continental GT, noul Flying Spur este o dezvoltare fundamentală, care împinge limitele tehnologiei și ale măiestriei, pentru a oferi niveluri de performanță și rafinament care redefinesc segmentul”, a declarat Adrian Hallmark, președinte și director executiv al Bentley Motors.
Proiectat, dezvoltat și manufacturat la Home of Bentley din Crewe, Anglia, noul model Flying Spur este rezultatul utilizării unice de către Bentley a celor mai moderne tehnologii, integrând perfect cele mai recente tehnici de manufactură britanice cu caracteristici inovatoare. Cea mai nouă generație de Flying Spur ridică standardele rafinamentului și atenției la detalii pentru a crea cea mai bună berlină sport de super-lux construită vreodată.
Noul Flying Spur reflectă limbajul modern al designului sculptural al Bentley, prin proporții elegante și musculoase, ultima generație de faruri cu LED-uri cu efect de cristal – puse acum și mai bine în valoare de inelele cromate – și noile stopuri cu modelul „B”. Noile modele de roți de 22 inci comunică și ele personalitatea unică a Flying Spur.
Proiectat pentru secolul următor, o miniatură „Flying B” împodobește, pentru prima dată în istoria modernă a mărcii, capota noului Flying Spur, ridicându-se de sub o emblemă Bentley, pentru a pune în valoare caracterul prețios al modelului.
Un tur de forță tehnologic, noul Flying Spur este cea mai avansată berlină de lux Grand Touring disponibilă astăzi, oferind o serie de tehnologii de ultimă oră, mulțumită șasiului complet nou și avansat, din aluminiu și compozit și arhitecturii electronice de 48V.
Modelul dispune de sistemul electronic de direcție integrală, pentru prima dată pe un Bentley, combinat cu sistemul Active All-Wheel Drive și Bentley Dynamic Ride, oferind o manevrabilitate fenomenală și un confort excepțional. Noua suspensie cu amortizoare cu aer cu trei camere permite o gamă mult mai largă de reglare a suspensiei între confortul stil limuzină și nivelurile sportive de control al șasiului – o experiență de conducere cu o anvergură și o capacitate extraordinare, disponibile pentru prima dată în acest segment.
O serie de noi sisteme de asistență pentru șofer sunt echipate ca standard pe noul Flying Spur, inclusiv Asistența în trafic (Traffic Assist), Asistența în oraș (City Assist) și Avertizare unghi mort (Blind Spot Warning). Noile tehnologii Bentley folosite la construcția modelului au permis realizarea unei caroserii multi-material la cele mai moderne standarde.
Inima noului model Flying Spur este o versiune îmbunătățită a renumitului motor W12 de 6,0 litri, dublu-turbocompresor Bentley, susținut de o transmisie cu dublu ambreiaj în opt trepte, pentru schimbări și mai rapide ale treptelor de viteză. Acest nou motor TSI livrează 635 CP (626 CP) și 900 Nm (664 lb.ft.), 0-60 km / h în 3,7 secunde (0-100 km / h timp de 3,8 secunde) și o viteză maximă de 333 km / h).
Un ampatament mai lung cu 130 mm face ca noul Flying Spur să dispună de un habitaclu spațios și luxos, care oferă confort și rafinament fără egal. Pe lângă o listă extinsă de opțiuni pentru lemn furniruit simplu sau dublu, sedanul oferă atât scaune din piele într-o nouă formă specifică Bentley, cât și broderiile Mulliner, în formă de diamant de pe scaune sau matlasarea tridimensională, tot în diamant, de pe portiere.
Această tehnologie modernă este combinată cu o serie de tehnologii de vârf alese pentru a spori confortul șoferului și pasagerilor. Afișajul digital al panoului de bord HD, consola centrală rotativă unică, cu ecran tactil digital de 12,3 inci, cadrane analogice frumoase sau placa de furnir care îmbie la detoxifiere digitală, alături de ecranul tactil dedicat pasagerilor din spate, toate se reunesc pentru a face din habitaclul Flying Spur cel mai modern, inovator și luxoase spațiu în care poți călători.
Personalizat special pentru clienții de top din ziua de astăzi, interiorul poate fi îmbunătățit și cu un plafon panoramic de sticlă, care se întinde pe întreaga lungime a acoperișului.
Noul Flying Spur este disponibil la comanda din această toamnă, iar livrările către clienți vor începe la începutul anului 2020.
Flying Spur – Un design complet
Exteriorul îndrăzneț al Flying Spur se bazează pe o viziune nouă și modernă, în mod inconfundabil specifică Bentley. Cu un ampatament extins cu 130 mm comparativ cu modelul din a doua generație, noul Flying Spur are acum o prezență mai pregnantă pe șosea și mai multe linii mai puternice și mai musculoase, care se întind pe întreaga lungime a mașinii.
Noul Flying Spur a fost recreat de la zero pe o platformă complet nouă. Suprafețele sale sculptate și muchiile superbe s-au putut realiza prin utilizarea superformării aluminiului, proces prezentat pentru prima dată pe noul Bentley Continental GT.
Bentley a folosit cele mai noi tehnologii în extrudări și turnare în aluminiu, alături de oțelurile de înaltă rezistență, acestea oferind cea mai bună rigiditate a corpului pentru a optimiza manevrabilitatea și soliditatea.
Farurile cu matrice LED sunt standard pe Flying Spur, cu detalii unice cu efect de cristal tăiat. Un manșon cromat a fost adăugat în spatele elementului tăiat, făcându-l să strălucească, chiar atunci când nu este aprins. În partea din spate, lămpile care înfășoară stopurile formează familiarul simbol „B” și amintesc de randalinarea în diamant din jurul orificiilor de aerisire din interior. O gamă de roți noi de 21 de inci sunt oferite ca dotare standard, iar opțional alte două modele Mulliner, de 22 inci.
Clienții mai pot opta pentru o trapă panoramică integrală. Panoul frontal mobil se înclină și se retrage peste panoul din spate, care este fix. Jaluzelele Alcantara sunt acționate electric și se asortează cu cele 15 culori ale căptușelilor.
Mascota Flying B care împodobește capota este disponibilă pentru prima dată pe un model modern Flying Spur. În anul centenarului Bentley, mascota a fost restilizată pentru secolul următor și este o evoluție a modelelor anterioare. Acționată electronic și iluminată, apariția ei este legată de secvența de iluminare de bun venit și de sistemul de intrare fără cheie, activat în timp ce proprietarul se apropie de mașină.
Noul Flying Spur are și o grilă de radiator vopsită în negru lucios, înconjurată de crom strălucitor și vane verticale care amintesc de emblematicul Bentley S1 Continental Flying Spur din 1957. Grila inferioară poate fi configurată fie pe negru, fie pe crom strălucitor.
Variantele de vopsea standard pentru Flying Spur se extind la nu mai puțin de 17 nuanțe, selectate cu atenție pentru a completa caracterul și liniile mașinii.
Cel mai bun habitaclu decorat artizanal
Interiorul noului Flying Spur dovedește măiestria Bentley în crearea unui habitaclu modern, luxos, care încorporează inovații de neegalat. Elegant și unic, acesta dispune de scaune noi, care oferă un confort suprem, în 15 culori de piele, cu motivul „Wing” specific Bentley, brodat pe partea inferioară.
Plăcile orizontale de furnir de pe bord și din portiere subliniază dimensiunile generoase ale habitaclului. Consola centrală elegantă găzduiește un ecran tactic personalizabil de 12,3 inci, orificiile de ventilație noi, în formă Bentley, un spațiu de depozitare precum și un suport pentru încărcare prin inducție și două prize USB pentru telefoanele mobile.
Primul display rotativ din industrie este și el disponibil pe noul Flying Spur. La o simplă apăsare a butonului de pornire a motorului, secțiunea de furnir din mijlocul panoului de bord se rotește pentru a dezvălui un ecran tactil de 12,3 inci, afișând trei spații digitale personalizabile. Cea de-a doua parte a ecranului dezvăluie trei cadrane elegante analogice care indică temperatura exterioară, o busolă și un cronometru. Un detox digital complet poate fi creat selectând a treia față, care vă lasă să vă bucurați pur și simplu de furnirul din lemn care este prezent peste tot în habitaclu.
Ca un alt exemplu de atenție deosebită a Bentley la detalii, fantele tradiționale rotunde „bullseye” au fost înlocuite în centrul panoului de bord cu orificii de ventilație cu o nouă formă, între care se află ceasul Bentley. Detaliile fine, din bronz, din jurul ceasului, precum, ridică ansamblul la un nou nivel de rafinament.
Inserțiile tridimensionale din piele cu diamant sunt folosite pentru prima dată într-o portieră a unei mașini și sunt inspirate de conceptul de design Bentley EXP 10 Speed 6. Noua randalinare în diamant împodobește întrerupătoarele rotative și este disponibilă și pe orificiile de aerisire și pe ceas. Pentru a produce detaliile decorative, a trebuit inventat un nou algoritm software care să se poată preta la curbele complexe ale canalelor.
Nucul Crown Cut este oferit ca o nouă opțiune de furnir din lemn, pentru care se utilizează un proces de tăiere drept, care oferă un finisaj mai modern. Pe lângă opțiunile populare Dark Fiddleback și Piano Black, sunt disponibile și alte cinci furniruri. Finisajul cu furnir dublu poate fi de asemenea ales pentru toate tipurile de furnir pentru un plus de efect.
Grafica pe aripă continuă în jurul interiorului ușilor cabinei, creând o separare elegantă a culorii și o legătură perfectă între scaunele din față și spate. Dispozitivul de iluminare este nou disponibil ca opțiune, cu opțiunea de șapte culori și intensități variate.
Scaunele noului model Flying Spur au un design cu două fluiere și o funcționalitate sporită, incluzând încălzirea, ventilarea, masajul multi-mod, suporții reglabili și înclinarea de vârf. Cu specificația opțională de rulare Mulliner, noua piele tridimensională se îmbină cu lucrul tradițional de coasere și broderie.
Scaunele din spate oferă un mediu luxos de călătorie, cu o cotieră centrală pliabilă și tetiera centrală care se deplasează manual, care se deplasează atunci când nu este utilizată pentru o vizibilitate maximă.
Puterea și agilitatea dezlănțuite
Noul Bentley Flying Spur este alimentat de un motor TSI cu dublu turbocompresor W12, care stabilește un nou punct de referință în materie de performanță, agilitate și dinamism. Motorul este dezvoltat și construit manual în Crewe.
Cel mai avansat motor în 12 cilindri din lume, cu configurația unică „W” înseamnă că motorul este considerabil mai scurt decât un V12 echivalent, distribuind mai bine greutatea și maximizând spațiul habitaclului.
Noul sistem de propulsie al modelului Flying Spur utilizează cea mai recentă tehnologie de management al motorului, oferind performanțe considerabil îmbunătățite în comparație cu modelul generației anterioare. Generând 635 CP și un cuplu de 900 Nm, accelerează de la 0-100 km/h în 3,8 secunde și ajunge la o viteză maximă de 333 km/h.
O poziție mai avansată a punții față îmbunătățește distribuția greutății în noul Flying Spur, permițând ameliorarea preciziei dinamicii, manevrabilității și echilibrului în combinație cu sistemul de tracțiune integrală activă, cu sistemul All-Wheel Steering și Bentley Dynamic Ride.
Noul Flying Spur utilizează aceeași transmisie ZF, cu dublu ambreiaj, în 8 trepte ca și Continental GT, pentru o accelerație lină, schimbări rapide de viteză și economie de combustibil îmbunătățită. Schimbarea mai rapidă a treptelor de viteză se realizează prin pre-selectarea următoarei trepte de viteză, scurtându-se întreruperea cuplului la roți și îmbunătățindu-se performanțele. Viteza maximă este atinsă în cea de-a șasea treaptă de viteză, cu treptele de viteză a șaptea și a opta folosite pentru călătoriile lungi, în regim economic.
Generația precedentă a modelului Flying Spur a utilizat un sistem de tracțiune integrală permanentă, cu o distribuire 60:40 către punțile spate / față. Modelul complet nou are un sistem cu comandă, care oferă o transmisie pe puntea spate. În funcție de condițiile de rulare și alunecarea roților, acesta va activa în mod automat transmisia și pe puntea față atunci când este cazul, devenind astfel un sistem dinamic de tracțiune integrală. Reacția este, de asemenea, îmbunătățită dramatic. Partea din față a noului Flying Spur este sensibil mai ușoară și schimbă direcția aproape cu viteza gândului. Efectul de subvirare resimțit în mod normal în condițiile tracțiunii integrale fixe este practic eliminat, ceea ce face ca mașina să se simtă mai echilibrată per ansamblu.
Distribuția cuplului variază în funcție de modul Dynamics Drive selectat. În modurile Comfort și Bentley, sistemul va trimite un cuplu de până la 480 Nm pe axiul din față pentru a oferi o mai mare aderență și manevrabilitate. În Sport, sistemul limitează cuplul disponibil la puntea față la 280 Nm, menținând un nivel mai mare al cuplului spate, pentru o senzație mai dinamică. Cuplul este, de asemenea, gestionat pe fiecare punte printr-un sistem de frânare cu vectorizare.
Sistemul electronic All-Wheel Steering este o caracteristică tehnologică nouă, care îmbunătățește atât stabilitatea la viteză mare, cât și manevrabilitatea în oraș. În timpul manevrelor la viteză redusă, sistemul direcționează roțile din spate în direcția opusă față de roțile din față. Acest lucru are ca efect reducerea ampatamentului, reducerea razei de bracaj, creșterea agilității și facilitarea considerabilă a parcării.
În timpul manevrelor la viteză mare, sistemul direcționează roțile din spate în aceeași direcție cu roțile din față, sporind stabilitatea și făcând depășirile și schimbările de bandă mai sigure. Sistemul electronic All-Wheel Steering nu face nici un compromis între încrederea la viteze mari și confortul la viteze reduse.
Noua generație Flying Spur utilizează o suspensie pneumatică cu trei camere care conțin 60% mai mult aer față de modelul anterior. Acest lucru permite o varietate de posibilități de la nivelurile sportive de rigiditate la cele care susțin caracterul de lux al limuzinelor, în funcție de modul selectat de șofer. Noul model are CDC (Continuous Damping Control), care permite o reglare continuă a amortizoarelor.
Patru senzori de înălțime a căilor de rulare măsoară constant distanța dintre punte și caroserie. Dacă sistemul detectează o diferență față de înălțimea normală, volumul de aer din camere este corectat corespunzător, pentru a restabili parametrii normali.
Sistemul Bentley Dynamic Ride este conceput pentru a îmbunătăți atât manevrabilitatea, cât și confortul la drum. Un sistem la 48 de volți controlează o unitate electronică de acționare care gestionează rigiditatea barei de protecție, schimbând rigiditatea la cerere, pentru a combate forțele de virare și pentru a păstra mașina dreaptă.
Noul Flying Spur are cele mai mari frâne de fier din lume, la fel ca modelul Continental GT, ambele având discuri frontale de 420 mm. Atât etrierele din față cât și cele din spate poartă marca Bentley. Acestea vin în standard vopsite în negru lucios, sau primesc un finisaj roșu lucios, opțional.
Noul Flying Spur sună la fel de bine pe cât arată, datorită unei supape adaptive de reglare a conductei de evacuare cu setări de poziție variabile. Modul în care se scurg gazele de eșapament în jumătatea din spate a sistemului a fost reglat pentru a oferi un sunet al eșapamentului mai discret în interiorul cabinei, pentru pasageri.
Tehnologia Inteligentă – Noul Flying Spur
Noul Flying Spur încorporează un portofoliu de vârf de echipament inteligent și intuitiv, adaptat șoferului și pasagerilor.
Ecranul principal de 12,3 inci, din panoul de bord central, dispune de taste suplimentare, care completează funcțiile touchscreen, ușor de utilizat. Afișajul HD are, de asemenea, un senzor de proximitate, pentru a activa ecranul înainte de utilizare, oferind un răspuns mai rapid la comenzi.
Ecranul poate fi configurat în mai multe moduri diferite; ca un singur afișaj, împărțit 2:1 sau afișând trei funcții diferite în același timp, pe ecranul de start, auto-configurabil.
Noul Flying Spur oferă o gamă largă de sisteme de asistență pentru șofer, inclusiv Trafic Assist, City Assist și Blind Spot Warning. Modul de afișaj pe timp de noapte și ecranul Head Up ajută șoferul să se concentreze la drum, în timp ce camera situată deasupra mașinii oferă o imagine de ansamblu asupra autovehiculului și a împrejurimilor sale imediate, completată de caracteristici de avertizare asupra traficului și de auto-parcare.
Farurile cu matrice LED permit șoferului să mențină tot timpul fasciculul principal aprins, reducându-i automat intensitatea atunci când în preajmă apar alte vehicule, pentru a evita orbirea celorlalți șoferi.
În partea din spate, o nouă telecomandă cu ecran tactil este făcută din materiale superb finisate. Aceasta se integrează aproape invizibil în consolă, dar este ușor de scos, prin simpla atingere a unui buton, și poate fi folosită pentru comenzi la distanță. Permite accesul la o gamă largă de aplicații, inclusiv controlul tuturor jaluzelelor, al funcției de masaj din spate sau al sistemului de climatizare din spate și poate fi utilizată pentru a pre-seta configurații cum ar fi Mood Lighting.
Flying Spur oferă o gamă de trei sisteme audio, începând cu sistemul standard, cu 10 difuzoare și o putere de 650 de wați. Un Bang & Olufsen de 1.500 W, cu 16 difuzoare, cu grila iluminată vizeaza clienti orientați spre stilul de viață sofisticat și beneficiază de sistemul BeoSonic – un nou mod de setare cu o interfață simplă, intuitivă.
Un sistem unic, Naim pentru Bentley, de 2.200 W, cu 19 difuzoare, cu transductoare active de bas integrate în scaunele din față, este oferit pentru adevăratul audiofil și este disponibil cu opt moduri de sunet.
Bentley Mulliner Personalization
Mulliner există pentru a răspunde cerințelor celor mai exigenți clienți ai Bentley. În lumea Mulliner, orice este posibil. De la solicitările simple, cum ar fi tapițeria monogramată până la tipul de modificări personalizate elaborate, care pot fi realizate numai cu experiența dovedită a unui carosier cu o veritabilă tradiție, maeștrii de la Mulliner cu înaltă calificare și dedicație oferă lux la un nou nivel; raritate măsurată pe o altă scală.
Noul Flying Spur redefinește personalizarea și luxul. Gama de culori de vopsea, piele, furnir și opțiunile oferă un spectru nelimitat de culori pentru a se potrivi cu toate gusturile și preferințele.
Pentru noul Flying Spur, Mulliner a pregătit o serie de caracteristici speciale. Acestea includ tapițerie din piele matlasată, brodată în diamant, modelarea 3D în piele cu motiv diamant pentru fețele portierelor; jante exclusiviste Mulliner de 22 de inci, în două finisaje; broderii cu motivul Wing pe toate scaunele, pedale sport și finisajul în diamant pentru capacele de la rezervorul de combustibil și cel de ulei. Separat, Mulliner a dezvoltat, de asemenea, un panou de portieră din lemn masiv, cu un motiv tridimensional sculptat, disponibil exclusiv în finisaj de nuc.