Asociaţie italiană: Vehiculele electrice nu sunt singura cale eficientă de reducere a emisiilor de carbon produse de industria auto

Da mai departe!

Vehiculele electrice nu sunt singura cale eficientă de reducere a emisiilor de carbon produse de industria auto, lte tehnologii putând ajuta la eliminarea carbonului din industrie, prin îndeplinirea aceloraşi obiective privind emisiile şi păstrarea în acelaşi timp a know-how-ului şi a locurilor de muncă în Italia, a declarat Paolo Scudieri, preşedintele asociaţiei industriei auto ANFIA, transmite Reuters.

”Mă refer la contribuţia tangibilă pe care o pot oferi biocombustibilii şi combustibilii sintetici, precum şi hidrogenul”, a spus Scudieri în deschiderea adunării publice a ANFIA, adăugând că industria auto italiană face deja investiţii uriaşe în hidrogen.

Biocombustibilii şi combustibilii sintetici, denumiţi e-combustibili, sunt în curs de dezvoltare pentru a permite versiunilor modificate ale motoarelor cu ardere internă să fie utilizate în continuare, mai degrabă decât o trecere în masă la vehiculele electrice cu baterie (BEV).

Scudieri a spus că o concentrare exclusivă pe tehnologia BEV, dominată în prezent de producătorii asiatici, ar pune în pericol aproximativ 73.000 de locuri de muncă în Italia în următorii ani, care nu vor fi compensate de aproximativ 6.000 de noi locuri de muncă care se preconizează a fi create de mobilitatea electrică.

El a adăugat că aproximativ 450 de producători de piese auto din Italia, dintr-un total de 2.200, riscă să dispară, deoarece nu au început încă să mute producţia către tehnologia electrică.

Comisia Europeană a propus o reducere cu 100% a emisiilor de CO2 până în 2035 pentru industria auto.

Ţinta, care face parte dintr-un pachet mai amplu de politici privind schimbările climatice lansat anul trecut, ar face imposibilă vânzarea de noi vehicule alimentate cu combustibili fosili în blocul de 27 de ţări.

Parlamentul European va organiza o dezbatere săptămâna viitoare cu privire la o serie de politici climatice, inclusiv un plan de interzicere efectivă a maşinilor cu motor cu combustie până în 2035.

Scudieri a spus că nu există o poziţie predominantă între diferitele grupuri politice din cadrul parlamentului european.

”Fiecare vot va conta şi dorinţa mea este ca europarlamentarii noştri să voteze, având în vedere şi interesele ţării”, a spus el.

Related posts