Marca Renault se menține pe o traiectorie ascendentă, consolidându-și poziția pe piața europeană și accelerând tranziția către electrificare, conform datelor furnizate de grupul francez.
Creștere pe Piețele Cheie:
Marca Renault a vândut 1.169.806 vehicule la nivel global în primele nouă luni din 2025 (+3,8%). În Europa, pe segmentul de autoturisme (VP), a înregistrat o creștere de 7,5%, clasându-se pe locul al treilea și înregistrând a doua cea mai mare creștere dintre primele 15 mărci. La nivel internațional, creșterea a fost de 15,6% (VP+VU), cu performanțe notabile în America Latină, Coreea de Sud și Maroc.
Lider în Electrice și Hibride:
Electrificarea este motorul succesului mărcii:
- Vânzările de vehicule electrice (VE) au crescut cu 65,8% în primele 9 luni. În T3 2025, VE-urile au reprezentat peste 20% din totalul vânzărilor, cu o creștere de 84,7%.
- Renault 5 E-Tech este lider în segmentul B-EV în Europa, iar Scenic E-Tech este lider în segmentul C-EV în Franța.
- Marca Renault își menține locul al doilea pe piața vehiculelor hibride (HEV) din Europa, vânzările de HEV reprezentând 37,9% din vânzările mărcii în T3, susținute de modelul Symbioz.
Clio, Un Model de Succes:
Modelul Clio își păstrează popularitatea, fiind al doilea cel mai vândut autoturism din Europa pe toate canalele de distribuție. În Franța, marca Renault rămâne lider de piață.