Prima jumătate a anului 2023 marchează o creștere cu 9% față de primele 6 luni din 2022. 1.416 unități au fost vândute în decursul acestui an, comparativ cu 1.300 de autoturisme în 2022. Spre deosebire de anul anterior, în care modelul CX-30 se bucura de volumul cel mai mare de vânzări, Mazda3 a devenit modelul cel mai cumpărat, cu 440 de unități vândute pe piața locală.
Mazda3 este urmată de două dintre popularele SUV-uri Mazda, ce continuă să fie comercializate în volume mari pe piața românească. Astfel, cel mai vândut SUV în decursul acestui an este Mazda CX-30, cu 393 de unități. Vânzările Mazda CX-5 au crescut cu 31% față de primele șase luni ale anului trecut, comercializându-se 256 de modele. Mai mult de atât, lansat la finele anului anterior, Mazda CX-60, cel mai nou SUV Mazda, care face tranziția spre segmentul premium, a înregistrat un nivel susținut de cereri și recunoaștere în gama de modele Mazda, cu 145 de unități vândute în prima jumătate a acestui an.
„Suntem încântați de rezultatele noastre în creștere pe durata primei jumătăți a anului 2023”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România. „Cifrele remarcă încrederea și aprecierea clienților noștri față de abordarea Mazda, care presupune un proces de fabricație de înaltă calitate grație maeștrilor Mazda Takumi, artizani cu experiență îndelungată în prelucrarea materialelor. Totodată, ne bucurăm de succesul noului model Mazda CX-60, primul din gamă ce oferă tehnologia plug-in hybrid de la Mazda dar și noua motorizare diesel performantă cu șase cilindri în linie. Numărul de unități vândute în doar șase luni ale anului confirmă interesul crescut pentru primul SUV premium Mazda.”