Kia Motors Europe a anunțat astăzi o extindere suplimentară a programului ‘Kia Promise’, un program de extindere a garanției pentru automobilele sale. Programul ‘Kia Promise’ este gândit pentru a sprijini clienții Kia a căror posibilitate de deplasare este limitată din cauza pandemiei COVID-19.
Destinat inițial pentru acoperirea perioadei de garanție a automobilelor cu garanție originală Kia care urma să expire între 1 Februarie și 30 aprilie 2020, programul “Kia Promise” a fost extins suplimentar, adresându-se tuturor clienților a căror garanție originală oferită de producător urmează să expire în cursul lunii mai 2020. Programul ‘Kia Promise’ extinde acoperirea garanției tuturor automobilelor eligibile până la 30 iunie 2020.
Cu tot mai multe țări și companii care își iau măsuri de precauție pentru a contracara pandemia COVID-19, programul ‘Kia Promise’ are scopul de a ajuta clienții care pot fi în imposibilitatea de a se deplasa într-un service Kia în această perioadă. De asemenea, programul vine în sprijinul clienților care nu-și pot aduce automobilul în service pentru efectuarea reviziilor conform planului de mentenanta în timpul stării de urgență la nivel național.
Prioritizând siguranța, sănătatea și bunăstarea clienților, partenerilor de afaceri și angajaților săi, Kia Motors continuă să monitorizeze îndeaproape evoluțiile pandemiei COVID-19 în comunitățile unde își desfășoară activitatea. Compania se străduiește în continuu să prevină răspândirea virusului în sediile și unitățile sale de producție în timp ce lucrează cu autoritățile de stat, federale și locale, respectând toate standardele și măsurile impuse de aceste entități.