Turbo S E-Hybrid devine cel mai puternic model din gama Porsche Panamera

Da mai departe!

Noul Panamera Turbo S E-Hybrid reprezintă o premieră pentru constructorul auto german – pentru prima dată, un model hibrid cu alimentare electrică va fi nava amiral a unei game de modele Porsche.

Motorul V8 de 4 l de pe Panamera Turbo este combinat cu un motor electric, generând o putere totală a sistemului de 680 CP și fiind capabil să o livreze de o manieră uimitoare: chiar și atunci când mașina este puțin peste turația de relanti, Panamera Turbo generează un cuplu de 850 Nm, care se traduce printr-o accelerare de la 0 la 100 km/h în 3,4 secunde și o viteză maximă de 310 km/h. Schema de accelerare a sistemului cu tracțiune integrală Panamera este cea utilizată în cazul supercarului sport 918 Spyder. Consumul este în conformitate cu reglementările New European Driving Cycle (NEDC), de 2,9 l/100 km, iar noul Panamera Turbo poate parcurge, în regim 100% electric, o distanță de până la 50 km. Panamera Turbo S E-Hybrid subliniază importanța pe care electromobilitatea o are la Porsche.

Un concept unic de sistem de propulsie, alcătuit dintr-un motor V8 și un sistem electric
După debutul de succes al Panamera 4 E-Hybrid, pus în mișcare de un motor V6 și de un sistem electric, Porsche demonstrează, încă o dată, că tehnologia hibridă are un potențial ridicat de a face performanță. Noul Panamera Turbo S E-Hybrid combină un sistem electric de 136 CP cu un motor V8 de 550 CP. Ambreiajul pentru decuplarea motorului instalat pe modulul Porsche hibrid este activat electromecanic de un actuator electric (ECA), la fel ca în cazul Panamera 4 E-Hybrid. Acest fapt determină reacții prompte la comenzi și un grad sporit de confort. La fel ca în cazul celorlalte modele din a doua generație Panamera, cutia cu dublu ambreiaj Porsche Doppelkupplung (PDK) în opt viteze transmite puterea către sistemul de tracțiune integrală adaptivă Porsche Traction Management (PTM), disponibil în pachetul standard. Sistemul E-Performance propulsează limuzina de lux la viteza de 100 km/h în doar 3,4 secunde și asigură o forță de tracțiune extraordinară la viteze mari. Luând în calcul și viteza maximă de 310 km/h, noul Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid setează noi standarde în clasa sa. Panamera Turbo S E-Hybrid vine cu suspensie pneumatică în varianta standard și oferă o combinație unică în segmentul său: confortul unei limuzine de lux, îmbinat cu performanțele unui supercar sport.

Motorul electric este alimentat cu energie cu ajutorul unei baterii litiu-ion, răcită cu lichid, cu o capacitate energetică de 14,1 kWh. Bateria de mare capacitate, integrată în partea din spate a automobilului, se încarcă complet în șase ore, cu 10 A, la o sursă de alimentare de 230-V. Dacă Panamera utilizează încărcătorul opțional de 7,2-kW de pe bord și o sursă de alimentare de 230-V, cu 32 A, în loc de încărcătorul standard de 3,6-kW, bateria se va încărca complet în doar 2,4 ore. Procesul de încărcare a bateriei poate fi demarat folosind un timer via Porsche Communication Management (PCM) sau prin aplicația Porsche Connect (pentru smartphone-uri și Apple Watch). În plus, Panamera Turbo S E-Hybrid este dotat cu sistem de climatizare auxiliar, pentru a asigura confortul termic în compartimentul pasagerilor chiar și pe durata încărcării bateriei.

O combinație între performanțele unei mașini sport, confort în călătoriile pe distanțe lungi și eficiență

Performanțele, confortul și eficiența formează o combinație tridimensională perfectă: Panamera Turbo S E-Hybrid pornește întotdeauna în modul electric ”E-Power”, sportiva sport în patru uși putând parcurge, astfel, o distanță de până la 50 de kilometri, cu zero emisii. Când accelerația este apăsată mai puternic și mașina înregistrează un anumit nivel de presiune pe pedală sau când nivelul de încărcare a bateriei scade sub valoarea minimă, Panamera trece în modul ”Hybrid Auto”, punct din care automobilul folosește puterea ambelor motoare. Consumul pentru automobilele plug-in hybrid este în conformitate cu reglementările New European Driving Cycle (NEDC), de 2,9 l/100 km, cu benzină super premium (66 g CO2/km) și de 16,2 kWh/ 100 km, cu energie electrică.

Debut cu două versiuni de ampatament

Noua navă amiral a celei de-a doua generații Panamera va fi lansată pe piața europeană în iulie 2017, urmând ca pe celelalte piețe să se lanseze în a doua jumătate a acestui an. Panamera Turbo S E-Hybrid va avea premiera mondială la Salonul Auto de la Geneva (7-19 martie 2017). Încă de la început, noul Gran Turismo în patru uși va fi disponibil și într-o versiune Executive, cu un ampatament alungit cu 150 milimetri.

Parte din echiparea standard a noului Panamera Turbo S E-Hybrid sunt și sistemul de frânare Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB), Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport), incluzând Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), sistemul de direcție Power Steering Plus și jantele din aliaj de 21 de inci, cu design 911 Turbo. Pachetul standard include și sistem de climatizare auxiliar, elemente aerodinamice adaptive și suspensie pneumatica cu perne de aer cu trei camere, ce include Porsche Active Suspension Management (PASM). Versiunea cu ampatament alungit este echipată în standard cu sistem de direcție pe puntea spate.
În România, prețurile pentru Panamera Turbo S E-Hybrid încep de la 161.483 EUR fără TVA, iar pentru Panamera Turbo S E-Hybrid Executive, de la 172.882 EUR fără TVA.

low_panamera_turbo_s_e_hybrid_executive_2017_porsche_ag

low_panamera_turbo_s_e_hybrid_executive_2017_porsche_ag (1)

low_panamera_turbo_s_e_hybrid_2017_porsche_ag

low_panamera_turbo_s_e_hybrid_2017_porsche_ag (2)

low_panamera_turbo_s_e_hybrid_2017_porsche_ag (1)

Related posts