Transmisia cu dublu ambreiaj Porsche disponibilă și pe modelele de vârf 718

Da mai departe!

Modelele Porsche 718 cu motoare boxer de 4,0 litri și șase cilindri pot fi comandate acum și cu transmisia Porsche cu dublu ambreiaj (PDK) cu șapte trepte. Atât variantele Boxster, cât și Cayman 718 GTS 4.0, precum și modelele de top – 718 Spyder și 718 Cayman GT4 – sunt acum disponibile și cu transmisie automată.

Cu PDK, nu există întreruperi ale accelerației la schimbarea vitezelor. Acest lucru mărește confortul în timpul schimbărilor de viteze și îmbunătățește valorile de accelerație. În comparație cu modelele 718 cu transmisie manuală, modelele GT de 309 kW (420 CP) – 718 Spyder și 718 Cayman GT4 – accelerează acum de la 0-100 km / h cu o jumătate de secundă mai repede, în 3,9 secunde. Acestea ating viteza de 200 km / h în 13,4 secunde (cu 0,4 secunde mai repede). 718 Cayman GTS 4.0 și 718 Boxster GTS 4.0, ambele cu 294 kW (400 CP), își ameliorează, de asemenea, rezultatele la sprintul standard, de la 0-100 km / h cu o jumătate de secundă la 4,0 secunde, și apoi ating viteza de 200 km / h în 13,7 secunde (cu 0,4 secunde mai repede comparativ cu transmisia manuală).

La modelele 718 GTS 4.0, pachetul standard Sport Chrono adaptează caracteristicile schimbătorului de viteze PDK în funcție de cele patru moduri de conducere diferite (Normal, Sport, Sport Plus și Individual). În modul Sport, operează schimbări de viteză mai rapide, schimbă într-o viteză inferioară mai repede și susține optimizarea accelerării extinzând rapoartele de viteză. Modul Sport Plus, și mai atletic, este adaptat pentru performanțe maxime și exploatează pe deplin rezervele de rpm ale motorului boxer cu șase cilindri, aspirat natural. Launch Control este, de asemenea, integrat în Sport Plus și activează un demaraj automat, în forță.

Butonul Sport Response din centrul comutatorului de mod permite șoferului să activeze performanța maximă a motorului și a transmisiei timp de 20 de secunde, indiferent de modul de conducere în care se află. Această funcție inspirată de motorsport ajută la manevrele de depășire inopinată.

La modelele top, 718 Spyder și 718 Cayman GT4, modul de conducere are o caracteristică tipică variantelor GT: poate fi programat pentru performanțe maxime folosind butonul PDK Sport. O manetă de selecție automată, care evocă designul modelului 911 GT3, subliniază experiența GT încărcată emoțional. Cea de-a șaptea treaptă de viteză a PDK are un raport mai scurt la toate versiunile motorului cu aspirare naturală de patru litri de pe modelele 718.

În plus, versiunile PDK ale modelelor 718 Spyder și 718 Cayman GT4 beneficiază de îmbunătățirile aduse diferențialului din spate cu blocare mecanică: în modurile de tracțiune și depășire, acesta atinge valori de blocare de 30% și 37% comparativ cu 22% și 27% cum era cazul la transmisia manuală. Acest lucru are un efect pozitiv asupra dinamicii longitudinale și laterale, precum și asupra tracțiunii și crește plăcerea de a conduce.

Echipare îmbunătățită pentru noile modele Porsche
Familia Porsche 718 va începe anul de fabricație 2021 cu o serie de noi caracteristici. Materialul Race-Tex, de înaltă calitate, va înlocui țesătura Alcantara. Noul material se bazează pe cel al huselor utilizate pentru scaunele de curse. Are o structură permeabilă și oferă un suport mai bun. Vopseaua specială Python Green va fi adăugată la gama de culori a modelelor GT 718 Cayman GT4 și 718 Spyder. 718 Spyder va fi disponibil și cu roțile de 20 inci cu finisaj Aurum – anterior acest finisaj era disponibil doar pentru 718 Cayman GT4. De asemenea, va exista opțiunea de a echipa roadsterul cu anvelope convenționale de vară de dimensiuni similare, în loc de anvelope standard ultra-performante.

Related posts