Taiwanezii de la Foxconn spun că nu sunt interesați de achiziția Nissan, ci doar de cooperare cu niponii

Da mai departe!

Președintele companiei taiwaneze Foxconn a declarat miercuri că scopul companiei este cooperarea cu Nissan, nu achiziție, deoarece viitorul producătorului auto japonez este în echilibru după ce s-a retras de la discuțiile de fuziune cu Honda, scrie Reuters.

Lupta Nissan se află din nou la o răscruce de drumuri, după ce surse au declarat săptămâna trecută că negocierile cu rivalul mai mare Honda pentru a crea producătorul auto nr. 3 din lume, au fost complicate de diferențe tot mai mari.

Acordul ar fi fost cea mai recentă schimbare într-o industrie auto care se confruntă cu o amenințare uriașă din partea BYD din China și alți participanți la vehicule electrice.

Nissan este deschis să colaboreze cu noi parteneri, cum ar fi Foxconn din Taiwan, cel mai mare producător de electronice contractuale din lume și principalul producător de iPhone de la Apple, au declarat săptămâna trecută surse.

Adresându-se reporterilor la sediul corporativ al Foxconn din New Taipei, în afara capitalei Taipei, președintele Young Liu a spus că compania sa nu intenționează să achiziționeze Nissan, dar că va lua în considerare o acțiune dacă este necesar pentru cooperare.

„Achiziționarea acțiunilor sale nu este scopul nostru; scopul nostru este cooperarea”, a adăugat el, în primele comentarii publice ale Foxconn despre discuțiile sale cu Nissan.

Foxconn vorbește, de asemenea, despre cooperarea cu Renault din Franța având în vedere participația companiei în Nissan, a spus Liu. Renault deține 36% din Nissan, inclusiv 18,7% într-un trust francez.

Acțiunile Nissan au scăzut cu peste 8%, în timp ce acțiunile Foxconn au scăzut cu aproximativ 1%. Nissan și Honda urmează să-și publice rezultatele financiare trimestriale joi.

În timp ce Foxconn, cel mai mare producător de electronice contractuale din lume, este cel mai bine cunoscut pentru rolul său de furnizor Apple, are și ambiții în sectorul vehiculelor electrice, deoarece încearcă să își diversifice afacerile.

Liu a spus că Foxconn nu va deveni un „brand” auto și va oferi doar servicii de proiectare și producție comandate.

Related posts