Renault ZOE e-Sport, un concept car 100% electric și 100% sportiv

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Renault dezvăluie concept-car-ul ZOE e-Sport, o versiune super sport a modelului său electric cel mai bine vândut în Europa.

100% electric și 100% sportiv, ZOE e-Sport este mixul perfect între o mașină de serie Renault ZOE şi un monopost Renault electric, capitalizând experiența din motorsport a echipei Renault e.dams, dublă campioană în Formula E.
Cu două motoare, poziționate în fața și în spatele vehiculului, care dau o putere totală de 340kW, sau 460 CP, ZOE e-Sport poate ajunge de la 0 la 100 km / h în 3,2 secunde. Cele două baterii au capacitatea de a stoca 40 kWh.
ZOE e-Sport se caracterizează printr-un design sportiv și totodată expresiv. Culoarea caroseriei este „Bleu Satiné”, o nuanță similară cu cea utilizată pentru monoposturile Renault e.dams. Datorită studiului specific pentru alegerea materialelor, a caroseriei din carbon și a design-ului șasiului, masa concept car-ului de este de numai 1400 kg (inclusiv 450 kg de baterii).
ZOE e-Sport menține identitatea de marcă, adoptând trăsăturile modelelor sportive din gama Renault Sport, cu semnătura luminoasă în forma literei „C”, care încadrează proiectoarele frontale.
Interiorul este dotat cu două scaune RECARO echipate cu centuri de curse. Volanul dreptunghiular eliberează câmpul vizual.
La fel ca în Formula E, pilotul poate accesa setările parametrilor sistemului de propulsie și de gestionare a energiei, ca într-un monopost e.dams Renault. ZOE e-Sport integrează elemente electronice de comandă, configurate de Renault, care gestionează puterea bateriei cu precizie și în mod dinamic. Managementul energetic este complet personalizabil și reglabil, cu modurile de funcționare „normal” și „cursă”.
Setările electronice oferă patru moduri de condus. Aceste combinații adaptează vehiculul la obiectivele pilotului, avantajând fie sportivitatea, fie autonomia. De asemenea, se adaptează la tipul de circuit și la stilul de conducere, dozând puterea atribuită fiecărui motor și distribuția cuplului între cele două punți.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwitterlinkedinrssyoutube

Related posts