Se aglomerează segmentul de offroadere chinezești. După iCar de la Chery, iată că și Dongfeng aduce un model M-Hero M817 a fost lansat cu HarmonyOS Cockpit 5 și Huawei ADS 4, cu un preț de pornire de la 44.500 USD.
Dongfeng M-hero a lansat modelul său emblematic, un off-roader de mari dimensiuni numit M817, în două niveluri de echipare, cu prețuri de 319.900 de yuani (44.500 USD) și 349.900 de yuani (48.600 USD). M817 integrează soluțiile inteligente complete ale Huawei, inclusiv sistemul de asistență pentru șofer Qiankun Huawei ADS 4, sistemul HarmonyOS (Harmony Cockpit) 5 și arhitectura de vehicul Tianyuan.
M817 urmează o siluetă îndrăzneață, specifică familiei de modele, și adoptă un design frontal popular cu două fețe, oferit fie cu o bară de protecție divizată, specifică off-road, fie cu o bară de protecție de culoare caroseriei, pentru un stil mai urban. Farurile din față sunt integrate în liniile capotei, iar două proiectoare cu LED-uri sunt montate pe marginile plafonului pentru a îmbunătăți iluminarea în scenariile de off-road. Detaliile de pe profilul lateral păstrează caracterul musculos al M-hero, prezentând o textură a liniei de mijloc în două etape și un unghi al stâlpului A optimizat pentru a reduce rezistența la înaintare. Vehiculul suportă accesorii aftermarket/off-road, cum ar fi suporturi pentru geamurile laterale și scări de acces laterale.
Dimensiuni și utilitate
- Dimensiuni caroserie (L × l × Î): 5100 mm × 1998 mm × 1919 mm (versiune cu suspensie pneumatică) / 1899 mm (versiune cu arcuri elicoidale).
- Ampatament: 3005 mm.
- Configurație interioară: 2+3, cinci locuri. Cu scaunele din față mutate complet înainte și tetierele scoase, configurația față-spate pliată creează o suprafață de dormit de 1,7 m în interiorul vehiculului. Plierea scaunelor din spate la nivelul podelei portbagajului creează o platformă de dormit mai mare, de 2,1 m, ideală pentru camping. Cabina se laudă cu o acoperire de 91,2% cu materiale moi, cu o suprafață totală acoperită de 32 m².
Cockpit-ul subliniază liniile drepte, orizontale și verticale, cu ornamente metalice și o axă centrală simetrică. Un ecran central de 15,6 inch rulează HarmonyOS Cockpit 5; ecosistemele de aplicații pentru smartphone și cele din mașină pot oglindi aplicațiile HarmonyOS pentru o continuitate perfectă. Sub ecran se află nouă taste fizice pentru diverse funcții.
Consola de pe plafon găzduiește șase comutatoare fizice în stil aviatic, integrate cu plafoniera; aceste șase comutatoare AUX corespund porturilor de alimentare rezervate pentru a simplifica personalizarea aftermarket. Scaunele sunt tapițate cu piele Nappa; scaunele din față oferă funcții de masaj, încălzire și ventilație. O cutie de răcire/încălzire dedicată de 5,05 L, cu propriul compresor, este amplasată sub cotiera centrală din față.
M817 folosește un sistem plug-in hybrid centrat pe un motor cu combustie internă de 1.5T și două motoare electrice. Puterea netă maximă raportată a motorului termic este de 137 kW (184 CP), în timp ce motoarele de propulsie ating 200 kW (268 CP) și, respectiv, 205 kW (275 CP).
Mașina suportă, de asemenea, o putere de ieșire externă de 6 kW pentru utilizarea de tip vehicle-to-load (V2L). Sunt disponibile două configurații de suspensie: o versiune cu suspensie pneumatică și o versiune cu arcuri elicoidale. Modelul cu suspensie pneumatică include direcție pe roțile din spate și o suspensie pneumatică reglabilă cu 150 mm, având și funcție CDC; în modul garaj, șasiul poate fi coborât cu 45 mm pentru a reduce înălțimea totală la 1874 mm, facilitând accesul în parcările subterane înguste.


