BYD Atto 3 actualizat va avea un plus de 107 CP în China, deoarece modelul din 2026 a solicitat o licență de vânzare pe piața internă. Acest crossover adoptă e-motorul sedanului electric Seal EV, ajungând la 230 kW (308 CP). Aceasta înseamnă că noul Atto 3 adoptă cel mai probabil un sistem de înaltă tensiune de 800V, cu o capacitate de încărcare rapidă DC mai mare.
BYD Atto 3 a fost introdus în China pe 19 februarie 2022, sub numele de Yuan Plus. De atunci, acest model a ajuns în aproximativ 110 țări din întreaga lume, depășind 1 milion de unități vândute. Cu toate acestea, Atto 3 a început să-și arate vârsta, oferind putere și viteză de încărcare mai mici decât unii dintre rivalii săi.
În martie 2025, BYD a actualizat modelul Atto 3 în China. Cu toate acestea, ajustările acestui model s-au concentrat pe domeniul capacităților ADAS (Sisteme Avansate de Asistență a Șoferului). Prin urmare, problemele de bază ale modelului nu au fost rezolvate. Cea mai recentă actualizare a SUV-ului compact BYD se va concentra pe sistemul de propulsie pentru a-i oferi un impuls suplimentar.
Mai multe despre Atto 3 actualizat
Exteriorul modelului BYD Atto 3 actualizat se aliniază cu cel al mașinii din anul de model 2025, lansată în martie. Acesta are o priză de aer mare în formă de trapez, faruri fumurii și montanți D înnegriți. Cu toate acestea, primește jante noi de 18 inchi. Dimensiunile sale sunt 4455/1875/1615 mm, cu un ampatament de 2.720 mm.
Atto 3 a devenit mai voluminos odată cu actualizarea. Are o masă proprie de 1.880 kg. Masa sa brută atinge 2.410 kg. Prin comparație, modelul Atto 3 actual cântărește între 1.625 și 1.690 kg. Diferența sugerează o baterie mai mare. Totuși, capacitatea acesteia nu a fost încă dezvăluită. Atto 3 adoptă un pachet de baterii produs de FinDreams. Acesta alimentează motorul electric cu magnet permanent TZ200XYC, având o putere maximă de 230 kW (308 CP). Aceasta este cu 107 CP mai mult decât oferă versiunea actuală.
Merită menționat faptul că Atto 3 actualizat adoptă același e-motor instalat pe crossover-ul fastback Denza N7 și pe sedanul Seal EV. Aceste modele utilizează un sistem de înaltă tensiune de 800V. Prin urmare, CarNewsChina se așteaptă ca Atto 3 să se laude cu un sistem similar. Ar putea adopta o putere de încărcare DC de 150 kW, ceea ce este de aproape două ori mai mult decât versiunea precedentă.


