VW ID.3 primește de la Euro NCAP cel mai mare scor dintre mașinile electrice

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

La testul de siguranță Euro NCAP (European New Car Assessment Programme – programul european de evaluare pentru autovehicule noi), ID.3 a obținut cel mai mare scor posibil. Auditorii au acordat primului model bazat pe noua configurația electrică (MEB) ratinguri bune la toate criteriile – pentru protecția pasagerilor adulți, a copiilor și a utilizatorilor vulnerabili ai drumurilor, precum și pentru sistemele sale de asistență și de siguranță.

Evaluarea protecției pasagerilor pentru adulți este bazată pe factori ce includ impactul frontal, impactul lateral și teste pentru protecție cervicală la impactul din spate. Pe baza acestor teste și a unei evaluări a măsurilor luate cu privire la salvarea și descarcerarea promptă și sigură, pentru șoferii și pasagerii modelului ID.3. s-a stabilit un nivel de protecție de 87%. Pentru copii s-a determinat un nivel de protecție ridicat, de 89%.

Această evaluare este bazată pe trei aspecte importante: Pe lângă protecția oferită de sistemele de reținere pentru copii în cazul unui impact frontal sau lateral, au fost examinate și opțiunile de instalare a scaunelor pentru copii de diferite dimensiuni și categorii în autovehicul, precum și echipamentul pe care îl oferă autovehiculul pentru transportul copiilor în siguranță.

Pe lângă protecția pasagerilor în autovehicule, Euro NCAP examinează și modul în care sistemele automate de frânare de urgență (AEB) pot proteja utilizatorii vulnerabili ai drumurilor – pietoni și bicicliști – în cazul unei coliziuni iminente. Auditorii acordă de asemenea importanță majoră și altor sisteme standard de asistență. Unul dintre aspectele pozitive ale modelului ID.3 este acela că toate variantele de echipare includ asistentul pentru menținerea benzii de circulație „Lane Assist” și asistentul pentru frânare de urgență „Front Assist” ca standard.

Pentru prima oară la Volkswagen, o componentă denumită airbag central pentru scaunele față este instalată și în ID.3. Acest sistem împiedică posibilul contactul la nivelul capului între șofer și pasagerul din față, de exemplu în cazul unei coliziuni laterale.

Volkswagen oferă ca opțiune și alte sisteme de asistență de ultimă oră: Unul dintre acestea este tempomatul adaptiv ACC, cu detectarea vitezei predictive. Travel Assist permite conducerea asistată la viteze de până la 160 km/h. Traffic Jam assist, un senzor pentru unghiul mort cu avertizare pentru traficul din spate, precum și sistemele Emergency Assist și Park Assist contribuie la rândul lor la o deplasare sigură și relaxată.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwitterlinkedinrssyoutube

Related posts