Suzuki S-Cross – test în premieră

Da mai departe!

Suzuki S-Cross a ajuns la o nouă generație. Modelul vine cu un design complet nou și cu mai multe dotări în echiparea stardard. AutoReport.ro l-a testat în premieră și l-a dus la munte pentru un drive-test de 400 kilometri.


Partea frontală a fost redesenată. Putem observa aici grila neagră, capota ceva mai ridicată și farurile LED. Avem apoi elemente de protecție la nivelul aripilor, stopuri LED și eleron integrat în hayon. Din punct de vedere al dimensiunilor, noul S-Cross are o lungime de 4.3 metri, 1.78 metri sunt trecuți în dreptul lățimii, înălțimea măsoară 1.58 metri, iar ampatamentul este de 2.6 metri. Suzuki susține că habitaclul este mai încăpător, dar și mai versatil decât al vechiului model. Descoperim în S-Cross noi spații de stocare, dar și scaune mai confortabile.
La modelul de test a regăsit în interior un display central 9 inch, scaune față încălzite, sistem de climatizare pe două zone, sistem multimedia cu navigație, tapițerie din piele și plafon panoramic. Acestea completează un design mult mai bine gândit decât la anterioara generație și mult mai plăcut. Posibilitățile de conectare sunt multiple, iar Android Auto și Apple CarPlay wireless sunt standard.
Modelul de test este echipat cu un motor de 1,4 litri care produce 140 CP și este cuplat la o cutie de viteza automată cu 6 trepte. Avem disponibilă și tracțiunea integrală AllGrip. Mașina are patru moduri selectabile individual, Auto, Sport, Snow si Lock. Sprinturile pentru noua generație sunt acum mai bune datorită aportului micuțului motor electric.
La capitolul stabilitate mașină stă foarte bune. Direcția dă un feedback artificial, dar nu avem în față o mașină sport. Suspensia confortabilă putem spune că este România-proof, deci gropile nu ridică probleme deosebite.
Lista cu sisteme de siguranță oferite, de asemenea în standard, include Traffic Sign Recognition, Adaptive Cruise Control, Blindspot Monitoring și senzori de parcare față/spate. Cumva, Suzuki a reușit să integreze pe modelul de test suficiente opționale pentru a nu simți lipsa niciunui sistem modern de siguranță activă.

Suzuki S-Cross MHEV Allgrip
0-100 km/h: 10,2 sec
Viteza maximă: 195 km/h
L/l/î:4.300/1.785/1.585
Masă proprie: 1.255 kg
Volum portbagaj: 430 litri
Cilindree (cmc): 1.373
Putere (CP): 129 la 5.500 rpm
Putere motor electric: 14 CP
Cuplu motor electric: 53 Nm
Cuplu maxim (Nm): 235 la 2.000 rpm
Consum mediu: 7 l/100 km (urban)
Cutie de viteze: automată, 6 trepte

Related posts