Renault Megane GT Line – sport fresh

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Ne place atât de mult noul Renault Megane GTLine încât l-am mai luat o dată la teste. Acum avem o nouă culoare, dar o mașină sportivă și incitantă. L-am testat prin București și este primul automobil care va fi vedeta noii serii video pe care o facem pentru pagina de Facebook.

Megane adoptă un design provocator și oferă un pachet tehnologic unic, caracteristic modelelor din segmentele superioare. Modelul preia noua linie a identității de marcă și beneficiază de semnătura luminoasă Renault distinctivă, cu un design masculin, cu umerii sculptați și partea frontală inconfundabilă care integrează logo-ul vertical. Proporțiile sale desenează o siluetă sportivă, iar identitate luminoasă specifică blocurilor optice față, în formă literei C, contribuie la aspectul dinamic al modelului.
Sub capotă am avut parte de cel mai puternic motor din gamă: Energy TCe 205 EDC cuplat la o transmisie automată cu dublu ambreiaj EDC cu 7 trepte. Această combinație este perfectă pentru cei care își doresc o mașină rapidă și sportivă. Până la apariția lui RS, acesta este cel mai rapid Megane pe care poți să îl comanzi și merită toți banii.
Este o mașină care stă foarte bine pe asfalt, livrează rapid puterea maximă și pare că cere numai drumuri lungi. La varianta GTLine ai la dispoziție mai multe setări de suspensie, astfel că dacă în setarea sport denivelările sunt deranjante, în setarea confort acestea devin suportabile.
În noul Megane au loc 5 persoane, dar noi recomandăm pentru o călătorie în deplin confort ca mașina să fie folosită de 4 persoane. Acestea au suficient loc, iar portbagajul este destul de mare.
În interior avem parte de un design mult mai interesant decât al precedentei generații cu o consolă centrală dominată de un ecran tactic de dimensiunile unei tablete. Am fost plăcut surprinși de calitatea materialelor și finisajelor, care acum duc Megane în rândul modelelor din vârful segmentului C.
Noul Megane vine cu sistemul multimedia R-LINK2, un adevărat centru de comandă cu un ecran de 8,7-inch. Unic în segment, ecranul oferă un confort similar utilizării unui smartphone sau a unei tablete. Tehnologia inclusă in sistemul Multi-Sense permite personalizarea comportamentului mașinii, cu ajutorul a patru moduri pre-programate: Confort, Sport, Neutru, Eco și un mod „Perso” care poate fi setat de către șofer. Fiecare mod, accesibil din sistemul multimedia R-Link 2 sau direct de pe consola centrală, gestionează răspunsul motorului, schimbarea de viteze a cutiei EDC, opțiunile de confort ale habitaclului, ambianta luminoasa, variația efortului volanului, sau parametrii sistemului 4Control. Pachetul cu sisteme de asistentă condus, toate moderne și ușor de utilizat, ce includ și un sistem de tip „head-up display”, asigură un plus de siguranță si confort.
Noul Megane GT este primul vehicul din segment ce beneficiază de tehnologia 4CONTROL. Configurat de către inginerii Renault Sport special pentru Noul Megane GT, această tehnologie asigură sportivitate, dinamism și precizie în curbe, totodată oferind o plăcere de a conduce inedită.
Dotările de siguranță includ: ABS cu sistem de asistentă la frânarea de urgență (AFU), ESP cu asistentă la pornirea în pantă (HSA), Cruise Control, sistem complet de airbag-uri , șasiul 4CONTROL, funcție Launch Control pentru demaraje rapide si controlate, lane assist și asistență pentru unghiul mort.
Varianta GTLine aduce în plus clapete de comandă pentru cutia EDC și pedalier sportiv din aluminiu, inclusiv schimbător de viteze specific GT, volan din piele cu design sportiv incluzând suporturi pentru odihnirea degetelor, scaune față tip GT cu suport lateral îmbunătățit și tetiere integrate și difuzor spate cu design sport tip Formula 1.

Renault Megane 1.6 Tce EDC GTLine
– 0-100 km/h: 7,1 secunde
– Viteza maximă: 230 km/h
– L/l/î: 4.359/1.814/1.447
– Masă proprie: 1.392 kg
– Volum portbagaj (l): 434
– Cilindree (cmc): 1.618
– Putere (CP): 205 la 6.000 rpm
– Cuplu maxim (Nm): 280 la 2.400 rpm
– Consum mediu: 6,5 l/100 km (mixt)
– Cutie de viteze: automată, 7 trepte

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwitterlinkedinrssyoutube

Related posts