Noul KARL ROCKS aduce acum funcționalități de SUV pe unul dintre modelele de bază Opel. Acum acesta este un autovehicul mini care poate face față provocărilor zilnice ale orașelor, dar și poate trece drumuri ușor accidentate.
Noul autovehicul, care va avea premiera mondială la Salonul Auto de la Paris prezintă o asemănare puternică cu un SUV și împărtășește multe calități cu această clasă de autovehicule, printre care poziția de ședere ridicată, care asigură o vizibilitate mai bună și un acces mai ușor în habitaclu. În plus, noul Opel KARL ROCKS păstrează caracterul practic al modelului Opel KARL, având cinci uși, cinci scaune, dimensiuni compacte și un volum maxim al portbagajului de peste 1.000 de litri până la acoperiș, ceea ce îl face autovehiculul ideal pentru un public larg de locuitori ai orașelor. Ca și KARL, versiunea ROCKS va supralicita totul, mai puțin dimensiunile și prețul.
Optimizările inteligente și subtile aduse designului diferențiază modelul KARL ROCKS de majoritatea rivalilor săi din segmentul A și în definitiv și de ruda sa, Karl. Șinele de acoperiș argintii funcționale, barele de protecție față și spate cu plăcuțe de protecție integrate (primele incluzând și proiectoare de ceață), pasajele roților față și spate și jantele din aliaj de 15 inch, în două culori se îmbină perfect cu elementele de design Opel caracteristice precum „tăișul” Opel care se extinde în sus spre partea din spate. În combinație cu linia înclinată a acoperișului, toate acestea creează o apariție dinamică, sportivă care leagă KARL ROCKS de KARL, conferindu-i în același timp un aspect robust distinct.
Caracterul de autovehicul de teren și personalitatea dinamică sunt evidențiate în plus de creșterea cu 18 mm a gărzii la sol, asigurând o vizibilitate mai bună în traficul urban aglomerat sau când admirați priveliștea de pe drumuri de țară. Garda la sol ridicată aduce, de asemenea, alte avantaje – KARL ROCKS se poate aventura dincolo de drumurile asfaltate și aborda mai bine suprafețele denivelate. În plus, creșterea de 18 mm facilitează urcarea și coborârea din autovehicul.
Atmosfera de autovehicul de teren asigurată de designul exterior se continuă și la interior datorită tapițeriei unice din material textil „Favo” pentru scaune. Designul amintește de fagurele de miere și este disponibil exclusiv la KARL ROCKS. În schimb, pragurile portierelor din față și cadrul sistemului standard Radio R 300 sau al sistemului opțional Radio R 4.0 IntelliLink, care aduce universul smartphone-urilor la bordul KARL ROCKS cu ajutorul Apple CarPlay sau Android Auto și permite navigația prin Hărți Apple sau Google Maps, sporesc nivelul de rafinament. Alternativ, Navi IntelliLink 4.0 oferă un sistem de navigație integrat. Oferta în materie de conectivitate a modelului KARL ROCKS este completată de asistentul personal de service și conectivitate Opel OnStar care îl face, la fel ca pe ruda sa mai docilă, cel mai bine conectat autovehicul mini de pe piață.
Cu toate acestea, KARL ROCKS are mult mai multe de oferit – este la fel de practic ca Opel KARL. Cele cinci uși garantează acces ușor la scaunele față și spate, iar cele cinci scaune le permit chiar și familiilor să se bucure de elegantul autovehicul mini cu fler de SUV de la Opel. Iar atunci când este nevoie, scaunele din spate cu rabatare standard în raport de 40/60 pot fi pliate complet, asigurându-i modelului KARL ROCKS un volum total al portbagajului de 1.013 litri până la acoperiș.
În plus, copilul rebel al Opel este disponibil cu toate dotările de siguranță și confort disponibile pentru modelul obișnuit KARL. Modul ”City” reduce efortul de la efectuarea manevrelor de direcţie cu o apăsare de buton (începând cu nivelul de echipare Enjoy), facilitând semnificativ manevrarea în traficul aglomerat al orașelor. Asistentul la parcare este, de asemenea, disponibil și ajută șoferul în timpul parcării prin emiterea unui semnal de avertizare sonor când autovehiculul se apropie de obstacole la deplasarea în marșarier. Tempomatul cu limitator de viteză reglează viteza de deplasare, fapt extrem de util în traficul complicat din oraş și în zonele rezidenţiale cu limită de viteză de 30 km/h.